加入最愛專欄  收藏文章 

2018-03-29

【與樓有緣】靠男人不如靠磚頭?

  愛,講緣;樓,也講緣。

 

  朋友與男友拍拖五年,想找一個安樂窩,三年來看過不下百多個盤。但不是因單幢樓無業主立案法團、就是因即將大維修、否則就是業主反價、同層有凶宅、自己預算爆燈......等等原因,還是無殼蝸牛。

 

  最近受了莫大刺激,五年青春、一泡眼淚、散了!竟然不顧一切,買了。

 

 

  她屬羊,羊今年有天乙吉星,我年初告訴她今年可創業或置業時,她當時小鳥依人般盤纏著男友說:「買屋兼改姓就好咧!」點知咁快就玩完。

 

  這隻羊並沒有跳崖,反而識搵塊靚草地。

 

  「與其緬懷過去,不如計劃未來。分手嗰晚,我喊爆之後,即刻上網揀樓,跟住就開始忙到飛起,已經忘記咗傷心。」哈!治療情傷有創新方法。

 

  她跟住非常亢奮地描述「買屋記」:

 

  「間屋250呎,十八年樓,盛惠五百零八萬。你唔好話貴。大坑靚區嚟喎。仲有第十一區校網,好搶手㗎。我睇過同區新樓,成千萬呀!不過當然好精緻、有會所,咁計起上嚟呢間半價咋!」

 

  「又俾你執到?」

 

  「都係要多謝辣招、業主有幾層樓,每個仔女一間,嫌呢層太細,要急賣,騰出個名嚟買間大嘅。一擺上網就俾我昅到。」

 

  「咁你咪分手得好合時!」

 

  佢冇打我,反而繼續high!

 

  「係囉。有人出五百零五萬,我立刻加碼三萬,並連夜借咗個小姪女嚟助陣。」

 

  「佢幾歲?咁好牙力?」

 

  「佢先兩歲,帶佢去睇樓,好過搵風水師,哈哈,而且唔駛錢。有次我「的」埋佢去,佢一入屋就狂喊不止,後來先知道同層有凶宅。」今次佢去到呢間屋,好開心咁唱歌跳舞,所以我即刻扑鎚。」

 

  如果個個都好似佢咁,用「嬰孩驗樓法」,D風水先生真係要食西北風、飲冷開水咧!

 

  桃花運謝了,置業運即來,真係時間啱啱好。所以呢!女人當自強,買番四幅牆,如此則想拍可拍,想宅就宅。

 

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多玄來更精彩文章
你可能感興趣
#買樓
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share