加入最愛專欄  收藏文章 

2018-08-09

【不離婚是罪】天生一副離異相,竟然有小三小四?

  眼前這位中年型男,眼有桃花,下巴有坑(見註),明顯極具離異潛質,「捱」到現在,都算意外。

 

  他頽然坐在沙發上,神情「幽怨」,成個憂鬱中生咁款。

 

  「因為要離婚?」我問。

 

  「唔係。係個女出問題,佢啱啱離家出走!你都知,我同太太感情唔好。但我好錫個女,為咗佢,我哋勉強喺埋一齊。十幾年咧!而家個女大學畢業,太太決定離婚。點知個女竟然嬲咗我,執嘢走人,我好hurt。」

 

 

  他這片陰雲剛走,他女兒這團火便來了。

 

  她劈頭就說:

 

  「我要鬧爆老豆!」

 

  「怪佢離婚?」我問。

 

  「NO!NO!NO!離婚完全冇問題,離婚係一個大解脫,係個timing太差劣。」

 

  她爆完粗,繼續鬧:

 

  「佢早D離嘅話,可以放我媽一條生路,等佢重出江湖,而家殘曬。完全冇再循環價值。早D離婚,唔駛我日日見到佢地嗌交、唔駛媽咪日日眼淚洗面。早D離婚,我可以喺相對安靜嘅環境長大,你話單親家庭慘,定係打仗家庭慘?」

 

  佢意猶未盡,仍然澎湃:

 

  「我問老豆:你話你捱左十幾年,為咗我!但你有冇問過我先?有冇考慮過我真正嘅感受?所以我嬲死佢──嬲佢離得太遲!」

 

  唉!佢有所不知。現在嘅timing,都唔係佢老豆想嘅。係佢媽咪做大婆做得好攰,堅決辭演,打亂咗老豆嘅如意算盤。

 

  呢位風流老豆,喺外面已有阿二、阿三、阿四。全人類buy佢嘅憂鬱中生形象,都相信佢老婆冷漠、佢失落,於是呢D女人飛撲過嚟,而佢又名正言順用老婆做擋箭牌,唔駛娶任何一個。現在大婆劈炮唔撈,唔怪得佢咁「幽怨」,因為真係三失咧──失婚、失女、失藉口!

 

  註:即下巴有個凹位,好似米高德格拉斯嗰款,係相學上嘅明顯離婚特徵。但曾與人同居或有過三個月持續性關係亦算數。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多玄來更精彩文章
你可能感興趣
#玄學 #面相 #兩性關係 #離婚
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share