加入最愛專欄  收藏文章 

2018-08-23

不用陰間使者出面!靠「調解員」擺平陰陽界糾紛

  農曆七月,有稱鬼月,寫返篇人鬼溝通應下景。

 

  時興調解,舉凡財務糾紛、法律訴訟,有時都可以用mediation解決,估唔到傳說中輪迴之後嘅糾結,一樣可以由「調解員」擺平。

 

 

  為這傳說添點人間feel的,就是她。

 

  時空並非遠古的荒山,而是人來人往的香港地鐵!

 

  朋友和她並肩而行,發覺她怎麼在人潮中,有時S字型行,有時Z字型行,好似條魚游緊水咁。

 

  「喂,你點解咁行嘅?咁有型嘅!」朋友問。

 

  「避人吖嘛!」她答

 

  「冇人噃。」

 

  「唏,你睇唔到啫!」

 

  她就是俗稱有「陰陽眼」的異類,有這特異功能的人,會看到靈體在我們周圍出現。

 

  我朋友係IT人,當然覺得這匪夷所思。

 

  「咁咪好得人驚。」他問。

 

  「冇事吖!其實喺我哋呢個空間,仲有另一個dimension,靈界就喺嗰度活動,本來大家相安無事,河水不犯井水,但若有隔世恩仇,嗰啲憤怒、怨恨、悲傷意識特別強嘅靈體,就跨界嚟追究,甚至追殺,情況可以好慘烈!」

 

  原來她在一道堂做義工,由於有陰陽眼,常幫助來求救嘅人,這些人不是遇到了極倒霉嘅事,就是身體嚴重不適。

 

  「我舉個例子說明啦。有位高大威猛嘅、相貌堂堂嘅男子上嚟,話佢條頸成日好痛,屢醫不癒,我睇到佢有好多靈體跟住,就問佢哋,原來全部係被呢個男人上幾世做將軍時斬咗頭嘅,所以佢哋要以牙還牙,日日打佢條頸,等佢冇時安寧。」

 

  「咁點解決呢?」

 

  「呢單係我罕有搞唔掂嘅case,平時當事人sa下冧、道下歉、念下經、做下法事,就可以搞掂。但係嗰次,原吿太多,佢哋自己都講唔掂數。我諗個過氣將軍有排痛,有一日佢陽氣衰退,仲會被圍剿!而且,應該還一世都未夠數。」

 

  唉!有權力就有業力,掌權者有時都要諗下,有啲嘢還唔還得起?要還幾多世?

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多玄來更精彩文章
你可能感興趣
#鬼月 #陰陽眼
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share