加入最愛專欄  收藏文章 

2023-03-02

面相分析 | 市井高人妙解論語名句!的士司機教婚姻和諧秘訣?女子眉毛彎彎未必享福?

 

  高手在民間,而且在流動的空間。

 

  堵車,我和司機在的士悶著。

 

  「小姐,你真係有個性!」他突然說。

 

  「咁即係話我唔靚啦!」通常你恭維女人,冇美貌就讚有性格。

 

  「唔係呀!我睇你眉頭彎彎,步履姍姍,一定唔憂兩餐。」

 

  「嘿!押晒韻㖭。先生你都幾有急才喎。」

 

  「做人要有啲幽默感嘅,同時要睇透人生,借古鑑今。孔子話人要三十而立(註),即係話:男人要滾,三十歲前就要滾晒佢,否則會『立立亂』。」他說。

 

  「真係論語新解,係咪你嘅心得呀?」

 

  「係呀!我拍咗第十五個女友先結婚,滾夠就會免疫。你知唔知四十而不惑點解呀?」

 

  「即係四十歲就唔好蠱蠱惑惑,因為必定俾老婆就地正法!」我陪佢癲。

 

  「嘿,小姐你都算有啲慧根!五十而知天命,即係人到半百,無謂掙扎,做極唔發,唯有停止搏殺,攬住個黃面婆過世啦。六十而耳順,就係俾老婆丙咗幾十年,終於house-trained咗,女人講乜都聽得順耳,同時仲識得講啲令老婆順耳嘅大話,以保宇宙和諧。

 

  七十而從心所欲,不逾矩,即係結咗婚幾十年,要識做,矩就係底線,千祈唔好挑戰經多年痛苦而悟出嘅紅線,等雙方有足夠空間遊走,咁叫從心所欲,世界上係冇絕對自由嘅。」

 

  他一路吹,我一路應,氹得他高高興興,他又贈我幾句:「剛才我話小姐你眼眉彎彎,一定唔簡單,表示你有藝術氣質,鍾意靚嘢,性格比較浪漫,有審美眼光。小姐做邊行?」

 

  「廣告。」

 

  「啱晒。呢個相仲有啲好處,就係個人心地柔軟、性格溫和,對朋友忠心,好想令人開心。不過亦有唔好處,就係太感性,容易傷春悲秋,有時自己搵自己笨,太多感觸,可能創作迅速,不過未能享福。」

 

  「幾準噃!你咁有智慧,一定係享緊福喇。」

 

  「唉!避緊難就真!我揸十小時的士,就係要避開個老婆!」

 

  我付車資時看到他的眼睛,帶點笑意,因此他說話幽默風趣,但骨格比較岩巉,一生始終欠點彩數,他可能是一個被運氣耽誤了的相學家、哲學家、婚姻關係專家和棟篤笑奇材! 

 

  註:論語名句。孔子說:「吾十有五而志于學,三十而立,四十而不惑,五十而知天命,六十而耳順,七十而從心所欲,不逾矩。」意指人生有不同階段,在修養上應有不同得著/追求。

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

更多玄來更精彩文章
你可能感興趣
#玄學
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share