加入最愛專欄  收藏文章 

2022-08-08

7月鬼門關大開!鬼節燒街衣原意唔係怕鬼?有咩大事唔做得?除了7月,仲有邊兩個農曆月份諸事不宜?

 

  由著名建築師及術數師蔣匡文主持的「風水蔣知識」,以理論+數據和大家探討最貼身玄學話題!相傳農曆7月鬼門關大開,就算深信「人不犯鬼,鬼不犯人」,為酬神慰鬼,盂蘭勝會、神功戲、燒街衣等儀式總是少不得!在鬼節燒街衣,原來不是怕鬼,而是等同做善事積功德?坊間流傳的鬼月禁忌一大籮,甚麼不宜嫁娶、買樓、搬屋等,從術數角度點睇?除了7月,竟然仲有兩個農曆月份一樣諸事不宜?即聽蔣匡文詳解!

 

*玄學非精密科學,內容只供參考。

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多風水蔣知識文章
你可能感興趣
#蔣匡文 #盂蘭節 #燒街衣 #鬼月 #迷信 #禁忌 #鬼節 #風水 #玄學 #農曆7月
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
貨幣攻略
More
Share