加入最愛專欄  收藏文章 

2024-03-05

幸運數字|138、1638寓意「一生發」、「一路生發」係真?五行有得解!車牌、門牌用哪些數字可增運勢?下元九運4、9唔一定差?點揀屬於自己幸運風水號碼?

 

  由著名建築師及術數師蔣匡文主持的「風水蔣知識」,以理論+數據和大家探討最貼身玄學話題!不少人認為選用好意頭的數字作為電話號碼、車牌,甚至住宅門號,有助提升運勢,像 168 代表「一路發」、138 即是「一生發」。究竟坊間流傳這些幸運數字在術數上有無根據?為甚麼幸運數字又跟五行有關?有說 4、9 屬金不吉利,但正值下元九運卻有不同講法?即聽蔣匡文拆解!

 

Read More︰

2024龍年甲辰年春牛圖解讀!芒神著鞋代表天氣OO!樓市地產有望恢復?通脹物價高!市場現金流、借貸狀況怎樣?搵工請人難?同場加映:龍仔龍女特質!有望做首富?

新年習俗風水禁忌|點解初一不洗頭、不掃地?守歲為父母好?古人初二唔會行大運!龍年邊個生肖要行大運?公開買年花3大要訣!新年放邊幾種花最不吉利?

九運香港運勢2024:天災人禍九運過度期頻繁!世紀暴雨無差別斬人風水術數有得解?預計第X季緩和!香港經濟幾時恢復?留意這3種疾病

九宮飛星2024|龍年家居風水佈局方位懶人包!東南「犯太歲」!病位、三煞位喺邊?點化解?旺位擺錯「動水」隨時令家庭破碎!即睇各方位放甚麼趨吉避凶

 

*玄學非精密科學,內容只供參考。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多風水蔣知識文章
你可能感興趣
#五行 #數字 #龍年 #龍年運程 #下元九運 #蔣匡文 #風水 #玄學 #風水玄學
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share