收藏文章 

2018-05-02

【7大工作小確幸】唔想返工苦,有好上司、好同事就夠?

  返工係辛苦,但為了「兩餐飯」又在所難免地日捱夜捱。但換個角度諗,職場上的小事,都可能有令你感恩的地方。即睇以下7種小確幸,你份工又畀唔畀到你?

 

1. 同事都幾啱Key

 

  你同同事除咗工作以外,閒時會唔會都傾下計,至少返工唔會只係不停做。

 

2. 做完Project會有成功感

 

  有些工作可能比較麻煩,但當你成功完成,會唔會帶給你一種「我得咗了」嘅滿足感?

 

 

3. 上司、同事會推動你進步

 

  上司同同事會給你不少可行的意見,令你反思自己,在工作上更進步。公司又有否提供不同類型的Training,令你可以增值自己。

 

4. 上司同事態度開明

 

  老Seafood總係唔聽人講,覺得自己啱晒,你公司嘅上司會唔會比較開明,肯聽新嘅意見?

 

5. 茶水間福利好

 

  茶水間會唔會有無限零食提供?令你可以隨時Take個Tea Break鬆一鬆?

 

6. 公司環境舒適

 

  公司會唔會有Common Area畀你喺工作之外,可以呌下氣、減下壓?又或者有落地玻璃窗,工作環境令人舒服自在?

 

7. 工作設備完善

 

  你公司的電腦、影印機、打印機等會唔會有足夠硬件及設備,令你工作嘅流程事半工倍,OT都少啲?

 

  見工要用英文介紹唔知點講好?即睇自我介紹小貼士

 

Source: CTgoodjobs

WoW WoW星期三:健康網購產品低至$99 (只限今天)► 立即行動

更多打工秘笈文章
你可能感興趣
#職場 #上班族
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share