收藏文章 

2019-02-27

【鐵飯碗的苦】政府工還是「正苦」工?「老屎忽」金句連連逼得下屬爆煲

  「政府工」是不少年輕人才、大學畢業生心目中的筍工。有人認為政府工人工高、福利好,而且OT機會少、大假多。最近,有自稱公務員的網民在討論區大呻,政府工絕無坊間想像般「筍」!

 

  做「正苦」工,EQ低啲都唔掂!

 

  發文者在帖文中大吐苦水,指其上司和下屬的態度皆甚為惡劣、毫無團隊精神,使他的工作掣肘重重。

 

  該名打工仔力數上司是典型「老屎忽」,經常拋出以下「金句」︰

 

  「我唔理,我點都要今日要!」(當自己皇帝?)

  「我都無咁講過。」(今天的我打倒昨天的我)

  「好容易啫,咁都做唔到?你同我放工前搞掂佢!」(奉旨要下屬OT?)

 

  事主又指不只老細「難頂」,連其下屬都十足「港女」一樣:

 

  叫佢打字?「唔好意思,我唔係打字員。」

  叫佢Filing?「我Job duty無Filing呢樣嘢!」

 

  網民:「乜嘢工都係有辣有唔辣!」

 

  對於發文者提出的「正苦工」論,一眾網民的反應兩極。有人認為事主小題大做,並為政府工平反:「份份工都有呢類人,睇你好唔好彩」、「政府工每年跳Point加人工,勝在透明嘅人工制度」、「最正嘅福利就係:基本上唔會炒人」。政府工雖是穩穩陣陣的「鐵飯碗」,但仍有網民批評其人工、福利制度不復從前,「轉咗制之後,好多舊制福利都無咗」、「新制已經取消長俸」、「政府工跳Point幅度不大,又無雙糧、花紅」。

 

  到底公務員是否真的「好做」?對於一眾初出茅廬的年輕人來說,穩定性高的公務員的確是相當具吸引力的「筍工」。不過準畢業生在投身社會之前,宜先做好職涯規劃、評估個人性格,以免浪費畢業後的黃金階段。

 

  有網民指老闆提出升職但條件Mean爆,令她苦惱應否答應。究竟面對升職機會,打工仔須考慮哪些因素

 

Source: CTgoodjobs

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多打工秘笈文章
你可能感興趣
#職場 #打工仔 #辦公室貼士 #政府工 #壓力 #管理
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share