加入最愛專欄  收藏文章 

2020-04-30

【辦公時間】工時愈長代表愈勤力?成為職場有料之人,並非取決於工時!

  你通常幾點放工?做晒嘢就走?定等阿姐走咗你先敢放工?

 

  身邊一位朋友剛剛轉工,返新工兩星期,我問佢工作環境如何。

 

  「黐線,我阿姐同我條 team 全部都早過我返,遲過我走!」朋友答。

 

  「咁佢哋返幾點,放幾點?」我問。

 

  「就係唔知!我都已經返九點三,放六點半,但都無見過佢哋放工同返工。佢哋好似喺office紮營咁樣。」朋友一臉無奈。

 

  初踏入職場,我有一段時間都好在意返工同放工嘅時間,更為自己設下一啲無形規則,例如唔可以早過上司離開公司,或者唔可以同其他同事嘅放工時間相差太遠。我諗嗰個階段嘅我只想為自己喺其他人心目中留下一個勤力嘅「好印象」,亦顯得同其他同事更「合群」。

 

  有幾多個晚上,明明自己已經冇 urgent 嘢喺手,inbox 又冇未讀郵件,但就因為想保持勤力形象而留守至晚飯時間?

 

  當你慢慢累積工作閱歷,試過喺幾間公司工作過,認識過更多同事上司,你就會意會到工時長,其實並不代表甚麼。

 

  喺公司真正有料、備受看重嘅人,係喺開會遇到難題時,你會望住佢嘅嗰一個,佢亦係你同其他 team 有拗撬時,你會cc畀佢,然後問佢「what do you think on next steps」嘅嗰一個。至於佢幾點放工?Who cares? 甚至乎你知道佢每日準時五點半就會去fitness做gym,你約開會時都會特登就佢schedule。

 

  我明白每間公司都有自己嘅工時文化,每個上司都有自己評估下屬嘅標準,但為自己設定職場目標,就請以以上別人覺得自己有料的指標進發,而非工時。

 

  到了達標的時候,你可能依然會著緊自己的工時,因為你很在意因為 OT 而減少自己共聚天倫、真正生活的時間。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多我做Marketing文章
你可能感興趣
#職場 #工時 #OT #工時長 #打工仔 #辦公室 #管理層
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share