加入最愛專欄  收藏文章 

2022-04-22

職場四十│40歲是職場最尷尬年紀?是打工仔最多藉口的階段?轉工轉行是否太遲?

  40歲,係職場最尷尬年紀,亦係打工仔最多藉口嘅一個階段。

 

  好多人到30歲時開始發現,自己仕途好大機會長遠都只會高不成低不就,甚至走下坡,就會慢慢對工作感到疲累。每日有轉工/行嘅念頭,但就冇行動嘅決心。亦因為身處公司中層安全區,加上剛剛步入最具爆炸力嘅階段,一諗到接著嘅黃金十年直接影響自己往後日子,大多會選擇唔轉工、唔轉行,留守安全區,嘗試再俾多少少時間自己,希望搵到下一個轉捩點。就算堅持過後最終失敗,40歲時亦可無悔地離開,接受新挑戰。

 

  但當你去到40歲,身心疲累已去到臨界點,同樣地繼續高不成低不就,前景比起十年前景更唔明朗。心知轉工亦無補於事,係時候轉行,但種種原因下令你唔敢踏出第一步,其實大家都知只係藉口。「同一公司做咗十年,因有感情而唔敢/想離開」、「明知身處夕陽行業,因害怕面對井外嘅世界而留低」、「習慣每年加薪比巿場還是低,因懶得了解外面嘅世界而欣然接受」。如事者再掙扎多1至2年,最後連send CV 搵吓工亦有心無力,未開始已失敗。再過多幾年,時世逼你改變,但先發覺所有事情都已經太遲。

 

《半澤直樹》劇照

 

  見過不少朋友口講想改變,但就每日只懂逃避。由30歲唔想面對自身職場問題,到 40歲唔敢面對問題,最後今年50歲唔能夠面對問題,白白浪費多年光陰同不少遇到嘅機會。

 

  30歲時你要忠於事業,但不要過分忠於公司。投資時間去建立自己事業同技能,而唔係投資於公司之上,因為好嘅技能係唯一一樣你離開公司時能帶走嘅東西。相反長時間投資公司上,就算係有升職加薪、有合理福利,但在商言商,最終極少打工仔能得到理想/你想回報。

 

  去到40歲時,如果職途仍然未如理想、不見前景,你就只需要忠於自己,為自己搵一條新嘅路。唔好介意別人目光,亦唔好介意將多年來嘅經驗同努力付諸流水。過分執著過去嘅光陰而唔肯放手,情況就似買錯股票唔服輸一樣,繼續長揸無價值嘅股票唔止血,最後輸咗時間,亦連僅餘嘅成本都輸清。

 

  「已經太遲」除咗係一個藉口,亦係一個比較。對比以前,係遲。但對比未來,所有事情仍然尚早。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多我做Marketing文章
你可能感興趣
#職場 #40歲 #尷尬年齡 #打工仔 #高不成低不就 #轉工 #轉行 #藉口 #仕途 #前景
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share