加入最愛專欄  收藏文章 

2019-04-12

【職場old seafood】想成為公司的老臣子?香港某高官絕對是你的學習榜樣

  係一間公司入面,除咗老闆惡哂,最惡嘅仲有咩人?就係好食懶飛,自己唔做野但又大大聲order人做野,做完又嫌三嫌四,用「想當年」態度去教訓你嘅老屎忽們!

 

  係一間公司入面,除咗老闆惡哂,最惡嘅仲有咩人?就係好食懶飛,自己唔做野但又大大聲order人做野,做完又嫌三嫌四,用「想當年」態度去教訓你嘅朝中老臣子-老屎忽們!老屎忽們唔做野,但又因為昔日幫公司打過江山,而新上任嘅老闆2.0又忌班海鮮同家父嘅關係唔炒佢地,令到海鮮愈嚟愈老、愈嚟愈肆無忌憚。試諗下,有糧出又唔洗做野,仲可以「也文也武」,之於嗰啲小學雞先在意嘅人際關係,重要咩?有錢落袋先係最重要!講咁多,其實我都係想講做老屎忽嘅好處,老屎忽萬歲!!不過,要做老屎忽你估咁易啊?想成為老屎忽呢啲咁專業嘅人物?我建議你向我地香港高官劉江華好好學習!

 

  劉江華,學術背景優異,又積極於各種社交聯誼活動,加上個人努力不放棄嘅態度,成功令佢由平平無奇嘅教師成為今日嘅局長。佢嘅兩大從政態度,想成為老屎忽嘅你要留意!

 

 

江華秘笈一:安靜垃圾桶

 

  開會千祈唔好急於表現自己,最好盡量保持低調。好多人都會想係老闆面前表現自己,勇於提出意見,畀大人物好好咁記住自己。但要小心,當你提議嘅野得到老闆同意執行,PIC一定係你;同時,人紅自然是非多,各方爭上位小生都會視你為敵人,為阻你上位係背後大放暗箭,令你負責嘅project流產甚至爆穫。好快,你嘅職場生涯就會四面楚歌。所以如果你想成為德高望重嘅老屎忽,就要同劉江華開會嘅做法一樣,粒聲都唔好出!等嗰班鷸精蚌精出去互相廝殺,你就成為羸家漁翁;而且,低調行事除左可以延長你嘅壽命,亦可以免卻被分配工作嘅機會,咁你就可以修練到老屎忽秘技:唔做野都唔會俾人炒!

 

 

江華秘笈二:政治變色龍

 

  要做老屎忽首要條件緊係要條命長,先可以做到喇。但辦公室政治分化,各個門派各自為政,針鋒相對,一個唔留神櫈都未坐暖就全軍覆沒。所以計我話,大家應該學劉江華咁樣,趁仲GREEN時入多幾個唔同門派,等人地知你對對手有一定認識,接受你做二五仔嘅機會都大啲。你仲應該好似華哥咁,為左顯示對黨嘅忠心,推翻昔日自己表過嘅態、講過嘅話以穫取信任。簡單黎講,做牆頭草啊。咁你先可以俾機會你果條幼苗慢慢成長,成為冇人敢郁你嘅老屎忽。

 

  其實,老屎忽呢種人真係唔係個個都勝任到。冇朋友、衰格、自大等等特徵係背後應該畀人鬧到仔都唔敢生。但如果你真係想唔做野又有糧出嘅,認真,政府高官係你好好嘅學習對象!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多花生味辦公室文章
你可能感興趣
#職場 #老屎忽 #小薯 #辦公室生存
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share