加入最愛專欄  收藏文章 

2019-05-16

【另類轉工】想改變現狀必睇!打工仔收到奇怪來電千祈唔好Cut線

  而家社會變化同流動得好快,公司同公司之間嘅競爭越嚟越細,因為香港變成只有幾位「終極boss」控制全港企業,流動資金已經變左「左手出完右手入返公司袋」。係呢個彈丸之地,除咗可悲嘅資金最終都要因生活而落入大財團手上之外,個人資料亦都係另一個於集團間擅自傳來傳去嘅個人資產。所以大家成日會收到甚麼「生活網」、「順豐」嘅呃人又煩人嘅Junk Call。如果遇著阿姐我心情好時,就講埋拜拜先Cut你線,遇著心情唔好果陣,分分見到個來電已經cut線。不過,近排有個經歷,令我發現原來junk call都唔係咁junk,仲分分鐘改善到你而家嘅生活!

 

 

  話說大家拎完Bonus,緊係心郁郁想跳槽或出去試下市價架喇~所以唔少同事都加入左搵工軍團嘅大家庭。而我,就因為太過好食懶飛了,CV都唔想執,只係喺LinkedIn status 變為「open candidates」 就未有進一步行動。睇見各位健康強壯嘅同事連番拎sick leave、甚至有offer嘅同事遞信出去展翅高飛,老納都感到老懷安慰。見到大家為事業拼搏出新機會咁高興,平時見到冇來電或奇怪來電嘅我,有日破例地接起個來至西班牙嘅陌生來電….

 

  「喂?」

 

  「Hello, good evening, may I speak to XXX please?」

 

 

  西人嚟嘅喂?仲唔係跨國式詐騙集團?同佢傾多兩咀之後,發現原來電話來自間人人都知曉嘅外資公司。當時我同大家一樣心存疑惑,冇啦啦點解佢地會有我嘅聯絡方法嘅?原來本小姐咸豐年入職現公司前,向head hunt提供嘅個人資料被左傳右傳,甚麼「保留6個月後會被銷毀」嘅T&C已經無用,因為係我在職期間,我嘅個人資料係唔同行業、唔同公司間不斷買賣流傳,一人keep半年分分鐘傳到我退休年齡都得!最終到咗今日,當我嘅LinkedIn狀態變為「open candidate」時,我都唔知係head hunt搵外資公司定間公司直接聯絡我,就促成左一個簡單嘅轉工interview!

 

 

  雖然當我知道我嘅個人資料外泄左有啲擔心(其實好擔心),但今次經歷於打工仔角度令我發現,原來當你有運時,Junk Call都可以變貴人嘅來電,而我亦因為今次經歷,見到任何奇形怪狀嘅來電都會接電話,假如真係junk call嘅,咪byebye之後cut線囉,起碼唔會沒殺左個機會先!不過,作為香港居民嚟講,我諗我要處理一下我嘅私隱問題!!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多花生味辦公室文章
你可能感興趣
#轉工 #職場 #搵工 #打工仔 #私隱
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share