加入最愛專欄  收藏文章 

2018-09-19Text: Yan Law

【山竹過後】他還值得你跟隨嗎?用一場颱風看清腦細的真面目

  早幾日強颱風「山竹」襲港,各區因而遭受嚴重破壞。雖然星期一朝早落咗「8號波」,但由於街外仍然一片狼藉,最終搞到巴士停駛,港鐵亦只能有限度咁提供服務。而最慘嘅就莫過於一班打工仔,明明一早就起身出門口返工,但偏偏等車等咗兩三個鐘,途中仲有可能被腦細催問「返到邊?點解未見人?」真係諗起都覺得一肚冤屈無路訴!

 

  不過亦有打工仔遇著個好腦細,一早就被通知可以home office,唔駛嘥時間同人逼港鐵,認真羨慕死人!所以小編就特意上網搜索了一下,希望可以從各大網友身上了解下唔同腦細會有咩唔同嘅颱風後復工安排,仲將佢哋嘅反應分咗正負兩面共6個級別,由好腦細代表嘅「+Level 3」,講到衰腦細代表嘅「-Level 3」!

 

  仲唔即刻睇下你腦細屬於邊個級別,然後再認真諗下,咁樣嘅腦細究竟值唔值得你(賣命)跟隨?

 

 

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多小薯茶水間文章
你可能感興趣
#職場 #上班族 #颱風 #山竹 #東鐵線 #港鐵
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share