加入最愛專欄  收藏文章 

2019-04-02Text: Yan LawPhoto: 網上圖片

【腦細要識do】加薪都留不住員工?偷學外國企業的5個留才妙計

  面對員工劈炮唔撈,各位腦細們,千萬咪再糾纏喺「罵不跑嘅員工先係好員工」嘅職場迷思,日呻夜呻員工無本心;反而要找出員工離職嘅原因,及時亡羊補牢,先可以說服佢哋留職,或者避免往後日子有更多人才離開。

 

Read More:【劈炮唔撈?】「腦細你太看得起我了!」5個警號提你是時候考慮轉工

 

  但係絕大多數腦細都會犯同一個大錯,就係高估咗「有錢能使鬼推磨」嘅效果,誤以為「人工低」係員工辭職嘅唯一原因,而忽略咗他們喺金錢之外嘅需求。而喺外國,早就有唔少企業洞悉呢個問題,所以喺給予金錢獎勵嘅同時,亦使出五花八門嘅留人招數,即刻向佢哋偷師啦!

 

1. 贈送個人化獎品

 

  所謂「送得啱先叫好禮物,送唔啱就等同廢物」,送獎勵畀員工最好就梗係切合其需要或口味啦!美國電子數據系統顧問公司(Electronic Data Systems)喺贈送獎品前,就會首先了解員工的興趣與嗜好,想睇球賽、歌劇?無問題!想帶全家去高級餐廳享用晚餐?一樣得!

 

(截圖自《愛·回家之開心速遞》)

 

2. 容許帶寵物上班

 

  相信唔少有養開寵物嘅打工仔,日日返工最擔心嘅就係,「奴才上班了,主子怎樣辦?」為咗員工唔駛成日心掛掛到冇心機開工,位於美國加州矽谷的歐特克製圖軟體公司(Autodesk)索性打開大門,歡迎員工帶埋自己嘅「毛孩」一齊上班。

 

 

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多小薯茶水間文章
你可能感興趣
#職場 #打工仔 #辭職
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share