加入最愛專欄  收藏文章 

2019-04-03Text: Yan LawPhoto: 網上圖片

【Last Day的禮貌】派散水餅都要講Timing?做足這5點包你不會得失人

  遞咗辭職信,繼續畀心機做好埋手頭上嘅工作,話咁快就到Last Day。所謂好來好去,最後一日梗係要派散水餅嚟多謝上司、同事對自己嘅照顧啦!之但係,派散水餅從來都係一門唔容易拿捏嘅藝術,唔想臨走一刻先嚟得失人,即睇以下5大貼士!(文末還有3種特色「散水餅」推介,別錯過啊!)

 

Read More:【腦細要識do】加薪都留不住員工?偷學外國企業的5個留才妙計

 

1. 了解同事的口味

 

  咪再買西餅咁悶啦!其實近年愈嚟愈多打工仔願意搞搞新意思,因應同事嘅喜好和口味,特別訂製Cupcake、曲奇、蝴蝶酥等,甚至喺「散水餅」表面印埋同事個名,或者「Thank you」、「Bye Bye」等字句,非常有心思。

 

  同事唔鍾意食甜品點算好?無有怕,水果、雞翼一樣掂,最緊要係大家食得開心!

 

曾有網友發文,指自己自創了「史上最強散水餅」,誓要打破散水餅就是甜的定律。(連登討論區圖片)

 

2. 預備獨立包裝

 

  派散水餅其中一個最令人尷尬嘅位係,同事拎咗件餅上手,偏偏手頭上有事忙緊而唔方便即刻食,諗住就咁擺低喺枱面先,結果一擺就可能擺足半日,搞到好哋哋一件餅變咗做「雞肋」。所以為咗方便派發和保存,大家最好就係預備獨立包裝嘅散水餅,到時一人一份,即刻食又得,留返慢慢食亦得;就算同事唔喺位,都可以擺低一份喺佢枱面,聊表下心意。

 

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多小薯茶水間文章
你可能感興趣
#職場 #打工仔 #辭職 #散水餅 #辦公室貼士
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share