加入最愛專欄  收藏文章 

2020-01-24Text: Yan LawPhoto: 網上圖片

【拜年攻略】人工幾多?幾時升職?教你輕鬆應對「三姑六婆」尷尬拷問

  農曆新年最令人期待的,一定是逗利是!但眾所周知,想要將利是成功攞到手,就必須先經過三姑六婆、姨媽姑姐的重重「拷問」。從小時問學業,到大時問事業:「而家搵幾多錢一個月?」、「幾時升職?」、「買樓未呀?」……實在令人尷尬又煩惱!怎樣才能有禮貌而不失體面地回答這些「溫馨問候」?即睇編者為大家預備的拜年攻略,一起輕鬆KO親戚們!

 

問題一:「而家做緊咩?搵幾錢一個月?」

 

轉移視綫式回應:

「做緊XX呀。你放心啦,份糧都唔錯,最緊要份家用夠屋企人用,咁我就最開心!」

 

幽默式回應:

「學黃子華話齋,我份工叫「陰工」(陰功)、我份糧叫「淒糧」(淒涼)。」

 

(《私房錢》劇照)

 

問題二:「今年加咗幾多錢人工?分到幾多花紅?」

 

模棱兩可式回應:

「過年後就有人工加,不過暫時唔知加幅有幾多,總之公司賺得愈多就分得愈多啦。」

 

幽默式回應:

「我都想快啲知,不如你幫我問吓我老細!」

 

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多小薯茶水間文章
你可能感興趣
#打工仔 #職場 #農曆新年 #鼠年 #拜年 #親戚
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share