加入最愛專欄  收藏文章 

2022-03-16Text: Ariel Chan

iOS 15.4釋出!全城期待「戴口罩解鎖Face ID」終登場!增韓系手指愛心Emoji!一文睇清9個亮點!

  Apple 昨日終於推出iOS 15.4正式版,大家更新未呢?這次iOS 15.4的亮點一定是「戴口罩解鎖」的功能,終於可以在疫情下用到Face ID啦!除了解鎖的更新之外,新iOS亦有不少亮點功能,編者就幫大家整理出9大亮點,一齊睇睇啦!

 

Read More︰Apple 發布會|綠色iPhone 13、5G版iPhone SE登場!M1版iPad Air、Mac Studio有咩特點?一文睇清6大新品/價錢/發售日期

 

1. 口罩Face ID解鎖功能︰iPhone 12或以上先用到!

 

  iOS 15.4 最最最重點的功能一定是「口罩解鎖Face ID」!到底要點樣設定呢?非常簡單!大家在更新iOS之後,可以進入「設定」選「Face ID與密碼」,然後開啟「口罩Face ID」功能,揀選「使用口罩Face ID」,最後跟指示進行辨識就完成!不過,目前這項功能就要iPhone 12或以上的型號先用到!

 

 

2. 新增37款Emoji︰有手指心心!

 

  我們日常跟朋友傾計都會用到不同的Emoji,而這次iOS 15.4就新增了37款Emoji和75種膚色選擇,加起來有112種!編者最愛就是「手指心心」,其他就有掩眼、打針、胸腔X光等等。

 

(圖片來源︰emojipedia)

 

3. Podcast︰增篩選功能!

 

  疫情下,我們的娛樂離不開睇片、聽音樂等等……iOS15.4的Podcast App同時都有更新,加入了篩選功能,大家可以按季數、已下載﹑已播放﹑未播放來search自己想聽的內容!

 

4. AirTag︰加入私隱警告

 

  當時Apple推出AirTag之際,引起了私隱的問題,今次iOS 15.4總算簡單回應了用戶的擔心……Apple就在iOS 15.4加入警告字句︰當你連結AirTag時,就會出現「未經他人同意下使用 AirTag 追蹤他人在全世界許多地區都視為犯罪行為」的警告。

 

5. Safari︰有繁體中文翻譯!

 

  Safari一向都有內置的翻譯功能,不過一直都只是支援簡體,今次終於加入「繁體中文」啦,大家睇外國網站方便得多!

 

下頁繼續睇餘下4個亮點功能

 

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

更多小薯茶水間文章
你可能感興趣
#打工仔 #Siri #更新 #Universal Control #iOS 15.4 #新Emoji #Apple #創科 #戴口罩解鎖Face ID #Podcast App
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
財政預算案2024-25
More
Share