收藏文章 

2020-02-14

【愉快學習】接送孩子去補習,疲於奔命!善用合適教材在家輕鬆長知識

  不少家長都會送小朋友去補習班,筆者有個小提示,就是家長必須了解所報讀的補習班是否適合小朋友;教育局網上文章亦有提及,坊間充斥著形形色色的補習班,有部分是要小朋友過度重複操練與強記內容,而沒法令小朋友理解背後的意義,甚至可能令小朋友漸失學習的興趣。 

 

  其中一個家長John媽(John媽日記)提到:「英文係世界語言,世界各地都用英文。學好英文咁重要,所以我好願意花錢喺小朋友身上,等佢哋學好英文。不過,我係全職媽媽,一個人照顧兩個小朋友,如果要每日帶大囝去英文補習班,而細佬年紀仲咁細,帶埋佢出出入入,一定會打擾到細佬嘅作息時間,就連大人亦覺得好辛苦同攰。」

 

  這個真是不少媽媽遇到的問題,John媽有何解決方法呢?John媽之前帶了大囝參加DR-Max與香港中文大學兒童雙語研究中心的「香港兒童語言水平測試研究計劃」,通過測試而得知小朋友英文水平,了解小朋友需要加強的英文範疇。最後,John媽選擇合適的英語教材套裝,讓小朋友可以隨時拿起點讀筆去學習英文。

 

 

  「大囝每日只需輕鬆做兩張工作紙。其實,同出外補習無大分別,唔使外出都可以自學英文,仲好全面咁包括晒聽講讀寫。」

 

  眼見John媽找到滿意的解決方法,筆者也為John媽感到高興。而像John媽般選用英語教材,是有好處的,例如家長可以選用讓小朋友感興趣的教材,跟小朋友留在家中一起自學,成為有益身心的親子活動之餘,更可以了解小朋友的學習進度,讓小朋友開開心心學英文。

 

  DR-Max於2004年成立,乃全港最大的兒童教育服務供應商之一,出版Electronic English,國際學生時報等,曾獲頒「香港卓越服務名牌」,並與眾多國際知名品牌如「迪士尼」等合作出版兒童教育套裝書。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多DR-Max 一點就明文章
你可能感興趣
#DR-Max #學習 #兒童教育 #學英文 #補習班 #教材
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share