加入最愛專欄  收藏文章 

2020-07-29

真實謊言

  有國內老友話佢去年買的新樓,最近地產商大幅減價三成,佢當然唔開心,立刻問替他促成交易那位物業代理,答案是樓價始終會回升,有買貴,冇買錯,現在只是暫時失利,老友聽完始終覺得有買貴冇買錯是有多少唔妥,但又講唔出是甚麼唔妥,於是問我那位物業代理有沒有講錯。

 

  老友可能唔知道,我有好多物業代理老友,真的唔想講壞話,大家都是搵食,況且減價是地產商而非物業代理,於是話那位物業代理所講的是真實謊言,有買貴是真實,冇買錯是謊言,嚴格來說,買貴就是買錯,是在錯誤的時間入市,老友亦明白,牛唔飲水唔撳得牛頭低,最終都是由他自己做決定,唯有苦笑。

 

  有買貴冇買錯這句話其實被濫用,應該是有一些條件才可以講有買貴冇買錯,例如一幢大廈,有人用高價買了一個位於十幾樓單位,他便不能用有買貴冇買錯,因為如果有人用低於他買的價錢,買到同一幢大廈,相同面積,而樓層比較高的單位,即時可以證明他買貴亦買錯;如果他買高層單位,即使有人話買貴了,他便可以用有買貴冇買錯來反駁,因為就算有人可以低三成買到同類型單位,但樓層不及他買的,亦不能比較,所以,有買貴冇買錯是有條件限制,最基本是非常罕有的優質單位,唔可以隨便用。

 

  我初出道時當有物業代理知道我買了一個物業,就會話如果經他買,價錢可以平幾個%,但米已成炊,只能講有買貴冇買錯,不過不是對我說,而是對我老闆講,真的是攞命,現在當然不會發生。

 

  現在相熟的物業代理知道我們買入一個物業,絕對不會講有買貴冇買錯,反而話價錢合理他亦未必可以做到,無論任何人聽到都會很舒服,這才是真實謊言。

  

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多樓市亮話文章
你可能感興趣
#樓市 #買樓 #有買貴冇買錯 #減價 #新盤
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share