加入最愛專欄  收藏文章 

2020-10-14

租靚樓自住,買靚舖收租

  做物業投資,不能一本通書睇到老,如果不識得調整投資策略,就得唔到最大效益,現在買樓的人都經常會遇到一個問題,就是買唔到高層優質單位,那些業主都只是只租不賣,遇上現在時勢,寧願減租都唔賣,令到那些有錢買樓的人非常無奈,當大家遇到這些問題時,一定要審時度勢,調整一下投資策略,反而會得到最大效益。

 

  我有一個老友亦有類似問題,老友本身擁有幾十中小型單位收租,不過買花姑娘插竹葉,自己一家人住一個小型單位,最近可能睇通睇透,唔住好啲就對唔住自己,打算買一個大型單位,亦唔介意畀15%特別印花稅,以及願意付高於市價樓價,但始終買唔到高層靚單位,不過高層靚單位的租盤就有很多,但是他唔想租樓,迫於無奈,打算買一個同一幢大廈的低層單位,在買之前循例問吓我的意見,對於其他人買樓,我本來唔應該畀意見,但今次例外,因為我的意見可能用得著。

 

  我同老友講,疫情令到香港封關,零售業生意大減,影響到舖位價格大跌,現在何不考慮買靚舖收租,所得租金可以用作租高層單位,這樣做就不用強迫自己買低層住宅,而且只需付8.5%印花稅,不用付15%那麽多,不過就要擔心舖價錢繼續下跌,但我認為博得過,不少舖位已經下跌超過三成,再大跌的機會不大,甚至比住宅單位下跌的機會小得多,如果香港開關,遊客可以再度來港,舖位價錢又會上升,所以,如果要住高層靚樓,不妨考慮買舖收租,租高層靚樓自住,不但可以住高層靚樓,隨時賺埋舖位升值,一舉兩得,何樂而不為。

 

  老友擔心舖位租金回報太低,每個月要貼錢租樓,我認為問題不大,現在一般舖位租金回報大約3%一年,以一個價值3000萬舖位,每月收租大約75000元,而一個3000萬住宅,不用6萬元就可以租到,每個月不但不用補貼,還有淨租金收入,老友有樓收租之人,知道我所言非虛,認為可以進行,所以,物業投資,有時調整一下策略,就可以得到最大收益。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多樓市亮話文章
你可能感興趣
#樓市 #買樓 #租金 #租樓 #買舖
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share