加入最愛專欄  收藏文章 

2022-07-06

蝕讓多,代表超高價仲多

  回歸日見到一個一向唔睇好香港老友,佢話剛剛以超市價買了一個單位,我話有冇搞錯,現在報紙日日都有報道話有單位蝕讓,點解要用超市價買樓,老友話數字是不會呃人,雖然報道話有大量蝕讓,但星期四中原指數反而升了超過0.5%,除非中原指數做假,否則代表有大量超市價成交沒有報道,所以,可以睇新聞但不能盡信。

 

  我問既然老友唔睇好香港,點解仲要在香港買樓,老友話,佢一向都睇好香港,亦一直有買樓,但原來很蠢,那些打算賣樓移民的業主會話,既然睇好香港,應該出高價買他們的物業,否則就是壓價。老友於是改變策略,公開表示唔睇好香港,與那些即將離港的業主夾咀型,壓價都可以理直氣壯,不過,那些賣樓移民業主並不是儍的,他們雖然唔睇好香港,但要價是很進取,仲鐵價不二,所以,最近買的物業比市價略高,主要是因為質素不錯。

 

(iStock)

 

  至於點解有咁多蝕讓,其實是與用BNO去英國有關,去年用BNO去英國的人,大多數不是業主,而且走得很匆忙,今年去的有部分是有物業,他們發覺,用BNO去英國,即使要等5+1才可以成為英國人,但抵埗當日,已經成為賦稅居民,香港以及在世界各地所擁有的資產,都要繳付40%增值稅,並不是由抵埗當日計算,而是由買入物業當日計算,假設物業是在20年前買入,如果不在抵埗前賣走,是要付賺價40%作為稅金,不少業主低市價賣樓的心態是益香港人好過益英國政府,我覺得心態唔好,既然用BNO移民,就要效忠英國政府。

 

  至於點解有蝕讓,因為在到埗前唔賣樓,十年八載之後才賣,到時可能發覺,這十年收埋啲租都未夠交稅,如果有三長兩短仲大鑊,後人不但要交增值稅,仲要交遺產稅。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多樓市亮話文章
你可能感興趣
#樓市 #買樓 #蝕讓 #增值稅 #遺產稅 #BNO
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share