加入最愛專欄  收藏文章 

2022-07-20

跌市唔賣樓當做好事

  近日唔知點解,所有人都話樓市下跌,有老友見我們有不少物業,不停追問我點解唔賣樓,否則利息上升,想賣都冇人要,我話公司的物業借貸比率不高,回報亦合格,我亦睇唔到樓市會下跌到一個災難式地步,實在是沒有必要賣樓,老友對我的答案不滿意,彷彿現在唔賣樓就是罪過。

 

(iStock)

 

  我同老友講,現在賣樓的是甚麼人,大多數是財務有困難的人,打算移民的人,俾人嚇到要賣樓的人,我唔想同那些人爭飯食,所以唔賣樓,如果我們現在也賣樓,打算買樓的人一定會壓價,那些賣樓的業主一定會受到損失,那些錢對他們來說是非常重要,我唔會做衰人,即使日後樓價大跌,我們損失慘重,就當做了好事,做生意,唔係一定要贏到盡,現在唔同那些急於賣樓的人爭,樓價跌幅一定會減少,最後是幫了別人亦幫了自己。

 

  老友始終認為我很蠢,我反問老友睇樓市會不會跌兩成,或者中原指數跌至150點,老友話唔敢肯定,我話唔敢肯定就更加唔好賣樓,萬一樓價唔跌甚至升,現在無端端賣了樓的人就損失慘重,而事實上有不少人,在沒有必要情況下將自住單位賣走,到最後只能租樓住,好彩的就可以買回一個面積比較細,質素比較差的單位。至於現在點解有咁多人話樓市下跌,這叫做法不責眾,咁多人一齊錯,即是大家都冇錯,我並不是話樓市不會下跌,而事實上在美國瘋狂加息之下,香港樓市一定會受到影響,但未至於要在沒有需要的情況下賣樓,這就是我唔賣樓的原因。

 

  我同老友講,現在賣樓的人一定有自己的原因,但多數唔會講真說話,只會話睇淡樓市,老實說,太多專業人士講樓市下跌,對那些打算賣樓的人沒有影響,只是嚇窒了沒有壓力賣樓的人,無端端將自住單位賣走。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多樓市亮話文章
你可能感興趣
#樓市 #買樓 #賣樓
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share