加入最愛專欄  收藏文章 

2022-07-27

樓市下跌,業主唔驚買家驚

  近日物業市場大吹人為淡風,不少分析員、財務顧問,甚至物業代理都睇淡樓市,亦有老友同我講應該放售一些物業,我話現在才放售已經太遲,我早已在樓市市況不俗時出售手上質素比較差的單位,現在靜待入市時機,老友話現在入市,唔係掛,唔通我真係膽生毛?

 

  老實說,我亦認為在疫情以及未通關的情況下,樓市會作出調整,但幅度應該有限,現在中原指數180點,我搵人打賭中原指數會不會下跌至160,如果會是我輸,如果中原指數上升至200是他們輸,我以為一定會有很多人同我對賭,誰不知一個都冇,由180點跌至160,只不過是跌了11%,如果連11%都唔過敢賭,就唔好話樓市會大跌。

 

(iStock)

 

  有老友話我傻,現在話樓市大跌的人只不過是希望業主賣樓,尤其是物業代理,他們可以多做生意,我認為以這個心態講樓市下跌,可能會弄巧反拙,最終是業主唔驚買家驚,就算夠膽買樓,都會大力鋤價,與業主的叫價差距愈來愈大,成交的機會則愈來愈微,對物業代表有甚麼好處,我真係唔知道,或者他們認為會嚇到業主賣樓。

 

  有不少人認為,香港加息事在必行,加息令業主負擔加重,希望業主賣樓亦只不過是不想他們負擔高息。那些人咁樣諗就太睇少金管局,除了逆周期措施之外,還有壓力測試,如果咁嚴格都幫唔到業主守住自己物業,市況一定很壞,大家都劈價賣樓,甚至去到一個不可抗力階段,業主蝕錢亦非戰之罪。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

WoW WoW星期三:健康網購產品低至$99 (只限今天)► 立即行動

更多樓市亮話文章
你可能感興趣
#樓市 #買樓 #地產代理 #業主
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share