加入最愛專欄  收藏文章 

2022-10-19

買樓貨比三家,賣樓貨比自家

  有年輕朋友話經濟環境雖然不太差,但樓市氣氛唔好,利息又會上升,佢同太太商量過,不如將買入大約十年的自住單位賣走,唔使再擔心加息,我話人各有志,如果有需要或者睇唔好前景,賣走自住單位亦是一個解決辦法,不過在賣樓之前,一定要了解一下樓市,最好去睇樓,唔好任由地代亂咁點。

 

  年輕朋友話他明白買樓才要去睇樓,貨比三家,賣樓點解要去睇樓,老實說,以前的人教功夫,一定收埋一些獨門絕技,買樓貨比三家係人都知道,但賣樓貨比自家就唔會有人教,而事實上賣樓貨比自家仲緊要,否則隨時平賣一兩成,市場上又多一個大蝕讓成交。

 

(iStock)

 

  甚麼是賣樓貨比自家?就是要到市場上搵一些與自己打算賣走的自住單位作出比較,地代叫人賣樓一定話市場上劈價樓盤多如牛毛,到有人要睇樓的時候,不是業主不方便,便是那個單位剛剛賣走,就算可以睇樓,都會發覺那個單位無論是地點,質素都冇自己打算出售的單位咁好,而且售價仲貴過自己個單位,所以,如果賣樓唔貨比自家,很容易矇朦查查賣走自己個單位,是不是很重要。

 

  一般人買樓是會比較用心一些,莫講話貨比三家,貨比十家亦大有人在,不過,貨比十家的人大多數買唔成,但賣樓的時候就比較求其一點,地代講他們就信,現在何只地代,有名分析師,評論員,甚至玄學家都話樓市大冧,有可能大跌五成,現在唔賣就笨,仲邊有時間貨比自家,話時話,知道大跌五成,點解仲會有人買樓。
 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多樓市亮話文章
你可能感興趣
#樓市 #買樓 #睇樓 #地產代理 #賣樓
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share