加入最愛專欄  收藏文章 

2023-05-10

銀主盤才有靚貨

  有老友同我講,買物業最緊要唔好買銀主盤,唔好講物業質素,銀主盤是因為業主供唔掂而被銀行沒收,算是不吉利,點解要買那些不吉利的物業。

 

  我話自己膽正命平,唔介意是否銀主盤,而事實上我們手上最優質的物業,包括用作總部的寫字樓,超過一半都是銀主盤。如果我唔買銀主盤,手上物業的質素就會差很遠,而且銀主盤到價必賣,唔似得一些業主反價反口,甚至最後封盤唔賣。

 

(istock)

 

  一般人認為,銀主貨冇好嘢,其實是錯到不得了。講到明是銀主出貨,到價一定會賣,而到價的意思並不是市價,而是欠銀主幾多錢,而現在的銀主盤欠債大多數與市價有一段距離,如果買到銀主貨,隨時會係又平又靚,試問點解因為不吉利而唔買銀主盤。

 

  如果不是專業投資者的業主賣樓,隨時會船頭驚鬼,船尾驚賊,冇人出價就會追到個物業代理發癲,有人還價甚至多兩個人還價,就會吊起嚟賣,反價又反價,搞到買家就算買到都唔開心,銀主賣樓,就唔會有呢支歌仔唱。

 

  雖然我講銀主盤才有靚貨,但現在想買銀主貨也不容易,市面上只有三、四百個銀主盤,不但數量不多,而且質素大多數不佳,因為在未變成銀主盤之前,業主早已將物業售出,但當銀主盤有靚貨,代表市況很壞,到時真係考驗那些打算買樓的人夠唔夠膽。如果自命不是膽正命平,千祈唔好買銀主盤,因為會被朋友嚇死,賺到的錢都唔夠俾醫藥費。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多樓市亮話文章
你可能感興趣
#樓市 #買樓 #銀主盤
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share