加入最愛專欄  收藏文章 

2024-01-03

咁多人出外旅遊,股樓點會差

  有不少人談論,在聖誕節期間,有大量港人北上消費、出外旅遊,沒有留港消費,直接令香港經濟受到影響,2024年股樓皆會下跌,不過亦不敢話跌得太多,兩者都是十幾個%。我覺得那些人實在太悲觀,有咁多香港人有能力出外旅行、北上消費,代表他們有閒錢,就算用幾萬元去歐洲旅行,都唔見得吃力,可以去旅行去得咁疏爽,就算冇能力買樓都唔會賣樓,樓價又怎會下跌?我從未聽過有人要賣自住單位仍然可以去旅行去得咁舒服,所以,擔心港人離港消費而影響香港股市樓市,屬杞人憂天的想法。

 

  睇一個地區是否富裕以及自由,並不是靠數據得來,甚麼國民生產總值當然有其代表性,但欠缺靈活性。簡單來說,大家去街見到處處塞車,連車位都搵唔到,不少人隨街泊,任由交通督導員抄牌,唔使問阿貴就知道那個地區的經濟環境不俗,市民亦比較容易搵錢,令到買車的人大量增加,才會出現塞車現象。如果經濟唔好,就唔會有咁多人養車,不但股票,甚至連自住單位都要賣走。所以,當香港人面對塞車時千祈唔好鬧,如果去邊度都唔塞車,香港經濟一定唔會好,股樓下跌亦不出奇。

 

港人可以在假期付溢價去旅遊,顯示手頭仍寬裕。(iStock)

 
  其次就是睇吓該地區在假日時有冇人去旅行,如果連假日都冇人去旅行,那個地區經濟一定危危乎。雖然有人話不少香港人在聖誕節期間外遊,沒有留港消費,影響零售以及飲食業生意,政府應考慮開徵陸路離境稅,我認為那些人太過自私,如果開徵陸路離境稅,就即是打爛香港簡單稅制的金漆招牌。而事實上,可以在假期付溢價去旅遊,代表香港人有錢,只是幾日不在港消費,還有三百幾日,業界不應捨長取短,只關注聖誕節這幾日假期消費,不如多關心其他日子,想辦法令香港人留港消費才是上策。

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多樓市亮話文章
你可能感興趣
#香港 #買樓 #樓市亮話 #經濟 #消費 #外遊 #本港樓市 #港股 #投資 #看透樓市
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share