加入最愛專欄  收藏文章 

2021-05-11Photo: 圖片由作者提供

心慌慌睇報告

  上期標題——抽足七筒血!附帶登出七支抽血管照片。一如所料,引起老友間的「震撼」。

 

大量本港海外親朋戚友及網上粉絲皆想知呢七筒血驗出甚麼?

 

  無他,好奇、八卦及關心,乃人類天性。見到你要抽大量血,當然想知有乜結果啦。

 

別人關心我、刺探我、八卦我,全屬正常心態,一律歡迎。

 

  其實,靜靜話你知,就算在醫院工作的資深護士及醫生,也對睇報告有點忐忑不安心態。因為——開呀!可能發現身體有大問題!

 

  小弟是正常人,當然睇報告前,也有多少心慌慌。尤其今次驗多味Cardiac Risk(心臟危險),一日未出報告,一日無法放心。

 

見醫生看報告時,人人心情忐忑。

 

  再講老友點解咁「關心」我健康呢?因形象上,我永遠大吃大喝,乜都食,酒又晚晚飲,從冇話戒口戒油戒甜。若咁都冇事,天公「好唔公道」啫。故潛意識,點都希望我「中」多少,以平復自己戒呢戒路乜都避忌的苦況。

 

  結果又如何?

 

現代化驗,非常精準,可找出各種潛伏性疾病。

 

  開呀!上周準時十點半坐正QE專科醫生診症室門口,等呀等。凡見過公家醫生者,都知等一個半個鐘,正常兼閒事。最大劑,突然聽到嗌咪:「十七號房醫生正在房搶救病人,將稍遲應診,請耐心等候!」

 

  呢個「耐心等候」,完全冇譜㗎。可能隨時變遲兩三小時。作為病人冇得揀,只有一個選擇——死等。

 

  十一點十五分,咪嗌「曾智華入十七號房!」

 

  推門入,L醫生與所有公家醫院醫生一樣,望住電腦多個望你。七筒血報告逐張閱讀。然後,半自言自語半向我講:「膽固醇,合水平。三脂甘油酸,冇超標。冇糖尿病。肝腎功能正常……」

 

  聽到呢處,放心左大半,即乜都冇事。剩返一樣!究竟答案係乜?

 

  「Cardiac Risk讀數0.6 ……(即係乜意思?)唔使心急。嗱,曾先生,呢個化驗,主要睇你血管粥樣硬化程度等等。若讀數超過一,就要做其他檢測跟進嘞。你0.6,即心臟血管未來五年都唔會有即時危險!六十七歲咁狀況,好好。keep住呢個飲食生活模式。另外,有恒心運動就得㗎嘞,年底見啦!」

 

驗血,連未來幾年心血管安全度也可預測。

 

  嘩,發達,即係又可以「大吃大喝」喇!

 

不少人誤會我天天「大吃大喝」。其實,我只在享受與朋友共餐之樂。一切飲食,適可而止。

 

  「曾先生,若有病人維持健康講座請你做分享嘉賓,得唔得呢?」

 

  「當然得!我最喜歡將親身快樂經驗與人分享,隨時call我啦!」

 

我願意將所有人生經驗與大家分享。當然包括維持健康的心得。

 

  由心慌慌到似識飛,心態轉變過程只十五分鐘!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》如何搞好家庭關係?關係破裂幾時要放手?修補關係切忌讓XX充昏頭腦!► 即睇

更多快樂退休文章
你可能感興趣
#退休 #理財 #抽血 #Cardiac Risk #飲食習慣 #血管硬化
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share