加入最愛專欄  收藏文章 

2022-06-07Photo: 圖片由作者提供

小狗難題專家

  童年時,家中長輩好多教誨,受用終生。其中之一為:出外靠朋友。

 

童年時,先父早教落:「出外靠朋友」。

 

  因為,一個人就算叻到會飛,三頭六臂,也不可能解決所有遇上的難題。故此,一定要靠人。假若你平時恃才/財傲物串串貢,得罪人多稱呼人少,一旦出事,自然人人睇你點死。

 

  相反,若平時以禮待人,自己先做一個「好朋友」,令人樂於接近。如此,生活上有任何問題出現,身邊必會有大把援手。

 

  好嘞,到近年,又有一句話,更貼地:識人好過識字。唔使解釋喇啩?

 

  小弟雖然平日好似牙擦擦咁款,其實,自知瓣瓣不足,尤其去到專業層面,一定會虛心求教。包括醫療、法律、科技,甚至飲食、寵物……坦白從寬,我全部門外漢,怎不努力在這方面結識多幾個專家老友?

 

踏入社會工作,充分體會人脈的重要性。一個人叻到會飛,若冇關係網,也只可能有小成。

 

  簡單如家庭電器,例如冷氣機、洗衣機、乾衣機……等壞咗點搞?又要搵師傅又要抬機回廠大修又要換零件……頭都大。換機?更需要度位、訂機、安裝、處理舊機……煩到癲。點搞呢?

 

  立即使出「識人好過識字」武功!努力結識一位電器總代理,交個真心朋友。佢有乜,我即幫。倒轉,騎騎騎,全屋電器問題請替我解決。

 

認識電器批發專家後,從此再沒家居煩惱,因我家已經變了先進電器的陳列室。

 

  養狗仔也如是。寵物帶來歡樂,也似養BB一樣。但也帶來擔憂。總之,我病好過佢病。當小狗呆呆滯滯,大小二便不通,生皮膚病,有蝨……等等時,你都咪話唔擔心。

 

狗如人,漸漸年老,四肢就會退化冇力,舉步維艱,故需早早強化。

 

  若次次帶佢睇獸醫,你估富豪咩。於是,又使出「識人好過識字」大法。十多年前已在家居附近尋找可靠的寵物店。

 

  終於,在北帝街找到一間「名富寵物用品店」,由一對姓謝的殷實夫婦經營。慢慢,就交上成為朋友。從此,任何小狗問題,就可交托「寵物難題專家」謝先生解決。

 

  多年前養了小狗「新仔」,十歲開始後腿退化,行得一日比日辛苦,見佢要步步維艱咁款捱,作為主人,當然心痛。

 

  「碌Sir,你俾佢食呢隻Joint Aid啦,英國馬匹都係食佢補腳骨力,全草本,冇化學品!」老謝提議。

 

  結果,多謝多謝,「新仔」後腿多咗兩年能量。故此,再養「哈仔」,早早已餵佢長食。

 

「新仔」老退後,幸得寵專家謝先生介紹服用英國草本補充劑Joint Aids,遂得以延續多兩年步行能力。

「新仔」去後,決定早早替「哈仔」及「哈女」作腳部退化預防。

 

  近日,「哈仔」又生皮膚病,出現粒粒。於是,立即約見醫生,之前,帶佢去老謝處剃毛,方便醫生睇清楚傷口。放低狗仔後10分鐘,佢已來電:「皮膚病小,我俾隻噴劑你處理啦。另外,哈仔有跳虱呀,同你捉埋啦, 一小時後接返佢可也!」

 

小狗經常患皮膚病,用沒有化學品的噴劑較安全。

 

  感謝上天,令我遇上如此一個「狗仔專家」!

 

  你有問題,都可以揾佢幫手,一於話我介紹啦!

 

  地址:九龍土瓜灣北帝街53號地下

  電話:2762 7882

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

更多快樂退休文章
你可能感興趣
#退休 #理財 #識人好過識字 #養狗 #寵物
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share