加入最愛專欄  收藏文章 

2022-06-21Photo: 圖片由作者提供

應否搶日圓作投資、旅遊?

  近日,出出入入銀行,發覺不少散戶(尤多為女性),在非常興奮討論一個話題:掃日圓!

 

  因為,日圓跌到24年新低,日日跌。基於好耐未見過咁「抵買」,於是,散戶大軍,不分台灣、新加坡及香港,紛紛湧去「搶平日圓」。

 

近日香港、台灣及新加坡銀行,皆排滿兌日圓的市民。

 

  事實,我亦不停俾各方老友追問:「碌Sir,應否大手掃入日圓作投資,等佢反彈套利?與及,現水平掃定等開關時旅行用,是否最佳時機?」

 

  投資,我素來強調:謹慎、謹慎、謹慎!因打工儲幾百萬非常困難。但投資?三幾日蝕幾百萬乃非常容易的事。

 

  故此,小弟落決定前,必會深度分析。今次我的答案是……日圓有排跌,現只剛開始,咪掃!睇走勢,美元兌日圓會到150,兌港元也會5.5。

 

  點解?下列為事實:

 

  一、今次日圓急跌近因,為美元加息令美金走強,而日圓冇跟加,維持零利率,自然,資金立即大量流向美元市場,初級投資者也應預測到。中短期看,聯儲局會繼續加息,即日圓會繼續跌。

 


日圓急挫,乃因美元加息再轉強,日圓按息不動,自然匯價插水。

 

  二、日本央行行長黑田東彥表明會繼續維持量鬆政策(即繼續大印銀紙!)。咁搞法,息又唔加,銀紙數量猛加,即係踩多腳,等佢跌多啲。成個勢,可見日圓跌勢將不會逆轉。呢個時候撲去買日圓,係咪傻咗?

 


日本央行行長黑田東彥不單不加息,反之大推量化寬鬆,進一步踩冧日圓。

 

  三、港元與美元掛勾。故此,兌日圓,也會越來越強,買日圓,會越來越抵,根本唔使急。

 

  四、日本經濟大大鑊,乃因老年人不斷增加,年青人不斷減少,即倚賴政府福利人數不停上升,但稅收不停減少,真係「自尋死路」。本來,日本可以好似美國、加拿大及澳洲等大量吸納專業及富貴移民,以引進活水的。但唔知點解,當地政府就是死牛一面頸,人口政策死氣沉沉,步向自我陰乾,日圓點搞?

 


日本人口全面老化,納稅人口降低,卻毫不積極吸收外地中產及富有移民,經濟當然一潭死水。

 

  五、日本最大外匯收入之一為旅遊業,也因疫情而謝晒,不知何時才復常。

 

  六、既然日圓弱勢已成,你係國際大鱷(例如索羅斯),會點?當然趁佢病攞佢命,一於大手沽空日圓,睇死你冇板斧還擊也。而國內「不愛國」的投資者,當然瞓身加入。多方面夾擊下,請問日圓有乜生路?

 

國際大炒家例如索羅斯一類大鱷,見日圓跌勢既成,當然大舉再沽空獲利。

 

  七、日本政府也有苦自己知。因大量退休者持有政府債券,若日圓升,還死佢。但若日圓跌,就唔同,負擔輕好多也。呢招,擺明搵自己老人家笨,也沒法了。

 

  總結,日本經濟一潭死水,再加上冇力(唔肯)引入活水,令到日圓變一沉百踩,請問仲邊有可能短期大翻身?國際金融市場,只有冷血,絶冇同情,大鱷只睇你點死矣。

 

美元繼續加息升值,日圓繼續立地成佛,怎看也沒吸納價值。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多快樂退休文章
你可能感興趣
#退休 #理財 #日圓
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share