加入最愛專欄  收藏文章 

2022-08-09Photo: 圖片由作者提供

QE大聲妹妹:除底褲!

  去得公立醫院睇症,大家當然有心理準備,冇乜私隱及選擇權。例如,不能指定醫生護士甚至床位。對的,因要一視同仁。

 

  而在候診室時,你也會被大大聲叫名。本來,若是普通病,冇大問題。但若遇上某啲隱疾,你唔想俾人知的呢?冇得傾,照大聲嗌。

 

每年覆診精神科,護士也是大大聲叫名,改用號碼唔得咩?

 

  小弟每年六次到公立醫院覆診,慣晒。包括牙、眼、心臟幾科,無大問題。

 

  但有一科,次次覆診,次次當大堂喇叭響起:「曾智華埋護士站!」時,全場起碼六成候診病人連家屬行注視禮,然後交頭接耳吱吱噚。

 

  睇咗成20年,次次如是,我冇問題,但知不少略有知名度者頂唔順,寧願貴啲睇私家。

 

  呢呢,上周又有「奇遇」!

 

  夠時候心臟科覆診,喇叭傳出:「曾智華17號房!」後,推門見專科L醫生。

 

  佢成個年青慈父款,對住小弟水蛇春咁長的抽血報告,逐樣品評:「肝腎功能功正常。其他指數冇問題。尿酸OK,冇糖尿病……咦,今次壞膽固醇明顯降咗喎……」佢有少少猶豫。

 

  「醫生,我知點解!因為抽血前十日,小弟中咗新冠肺炎,被迫自困房中,日日清茶淡飯灼菜蒸蛋食蒸魚,冇晒大吃大喝,可能,日子有功,咪咁囉!」

 

中招隔離十天,冇啖好食,最大收穫,壞膽固醇急降

 

  L醫生點頭微笑,因有咗答案,唔使懷疑是否驗血報告出錯。

 

  「曾先生,你重有冇其他問題呢?」

 

  「有呀,我過去一年坐骨神經痛,朝朝都有點辛苦,要早餐後運動完才回復正常!可否轉介骨科?」

 

  「QE骨科條龍著名長㗎,你試吓排啦!不過,先上6樓照X光,睇睇有乜原因。」
 

 

  上到骨科,嘩,果然,新症排三年,可能痛死都未捱到。不過,睇公家,就是如此!

 

絕大部分公院專科新症,皆要排三年以上,病人極無奈

 

  再到X光櫃檯交出文件及身份證。年青女職員(並非護士),遞上一件紫色袍,大大聲:「換袍,除底褲,坐低等!」

 

等照X光,被大大聲指令:除底褲!完全漠視私隱,也無需要

  佢把聲夠晒響亮,全部在等者,個個聽到。而佢,也是個個病人發施同一命令。

 

  我心諗,使唔使咁大聲呀?俾個咪你嗌好唔好?

 

  我就麻甩佬一個,面皮成呎厚啫。但見幾個年青斯文女病人俾佢一喝,真係面都紅晒,尷尷尬尬。

 

  坐低,隔籬位太太同老公講:「點解要除底褲呢? X光可以穿過件袍,同係棉質,點解穿唔過?」

 

  人人著件紫色袍在等時,我但覺安排已有進步。因以前件袍,不少有血跡。最老鬼土,後打開用布條綁,不少肥佬肥嬸被迫打出個八月十五任睇㗎 !

 

  如今,一件過頭笠,起碼少少尊重私隱。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

WoW WoW星期三:健康網購產品低至$99 (只限今天)► 立即行動

更多快樂退休文章
你可能感興趣
#退休 #理財 #私隱 #公院
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share