加入最愛專欄  收藏文章 

2020-11-10

《Make Money》篤信風水大鬥法?商業世界的堪輿學!

 

  不論做生意、開幕儀式、婚嫁、生子等等,中國人必定搵風水師擇個好日或者佈個靚局,呢一點係香港嘅商業社會都可以體驗到堪輿學係幾咁盛行。今集「Make Money」我哋一齊睇吓,究竟香港人有幾咁篤信堪輿,而堪輿又點幫大家Make Money啦!

(Shutterstock圖片) 

 

匯豐銅獅重新開光有運行?

 

  匯豐總部底層一對「大銅獅」成為公司標誌,不過今年元旦,銅獅被火燒,直到近日先修復重開,「閉關」期間,匯豐有咁衰得咁衰,股價下沉、暫停派息,甚至有人話都係因為關銅獅嘅事。

 

  銅獅有無咁大威力呢?首先你要知道點解門口要擺獅啦!其實獅子係外國產物,早期傳入中國後,演化成一種神獸,名為「狻猊」,通常會放屋企或鋪門,主要通常都係地點附近嘅路面煞氣大,例如路面三尖八角、車來人往咁,放對獅子係門口就有鎮宅、闢邪、擋煞作用。所以其實銅獅坐鎮匯豐85年,見盡風風雨雨,重開係咪等於有運行呢?係堪輿學角度,靠對獅子擋擋啲煞氣啊嘛,信則靈囉!

 

江湖傳聞,中環風水大鬥法!

 

 

  中環從來都係香港商業嘅黃金地段,篤信風水嘅香港人又點可能放過呢個戰場呢?不論係生意上定係風水上,都係「贏到盡」。最出名就係匯豐總行大廈、中銀大廈及長江中心三間大鬥法啦!

 

  風水學上有句話叫:「要發達,鬥三煞!」意思就係想生意暢旺的話,只要鬥贏煞位就可財源滾滾,而匯豐總行大廈對面嘅尖沙咀本身三尖八角咁,衝正匯豐大廈而且殺氣騰騰,所以兩隻「銅獅」鬥贏呢個煞之餘,隔離個皇后像廣場都有化煞作用,亦都可以解釋到匯豐早期點解蒸蒸日上;直到中銀大廈出現,形象好似菜刀嘅「三面刀刃」,正好對正匯豐大廈總部,煞氣漸強且劈正總部,所以匯豐就係總部頂起兩支大砲型建築物,與中銀形成「刀炮之戰」,從而化解。

 

  到90年代,「超人」李嘉誠就係兩棟大廈中間興建「長江中心」,有傳係風水師建議下,長江中心以四方柱體為設計,好似一個密不透風嘅堡壘,將呢啲刀刀炮炮反彈開晒,唔知係咪因為咁,所以誠哥生意越做越大呢?不過呢場風水大鬥法鬥足30幾年,三間企業成績係點就有目共睹。

 

 2021辛丑年房地產仍撐起,辦公室西北破財放麒麟擋災!

 

  

  講咁耐風水,梗係要同大家預測下來年運程啦!下年就係辛丑年,係八運嘅最後一個土年,房地產事業相信都係繼續炒來炒去,雖然未必房價大升,但房地產不論二手炒賣定一手買賣仍有小蠅小利;去到2024年就係屬火九元運起,屆時科技、娛樂事業當道,而家手持科技股可能要等多陣啦!

 

  至於明年辦公室應該放啲乜好呢?睇返九宮飛星圖,破財位(七赤破軍星)係西北方,做生意最忌破財啦,可以係屋企或者辦公室放隻麒麟擋煞;正西方就係正財位(八白佐輔星),如果西邊係門口就放紅地毯,如果窗口位或者牆就可以放件貔貅;但假如係做偏財生意呢,由於偏財位(六白武曲星)係間房中間,所以催旺佢的話可以放個八卦鏡係頂。

 

  大家謹記,堪輿學術並非科學,只係畀大家參考參考,有云:「四積陰德五讀書」,想炒股做生意樣樣好,梗係要做多啲善事同增進知識,睇我哋Make Money就啱啦!

 

撰文:李皆穎

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多Make Money文章
你可能感興趣
#理財 #Make Money #風水玄學 #堪輿 #匯豐 #中環 #李嘉誠 #長江中心 #中銀大廈 #辛丑
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share