加入最愛專欄  收藏文章 

2021-04-28

《Make Money》NFT、李寧鞋、積木熊,奇怪炒賣你聽過未?

  香港人最叻就係炒炒賣賣,不論炒樓、炒股、炒金、炒波鞋、炒電話、炒郵票甚至街邊炒栗子果個都同你分享炒賣心得,皆因「工字不出頭」!不過,世界變得咁快,原來好多新嘢都有人炒,有啲仲好新奇有趣,你聽都未聽過添!

 

(Shutterstock圖片)

 

區塊鏈技術成熟,NFT虛擬資產成炒賣新潮流

 

(Shutterstock圖片)

 

  比特幣你可能聽得多,區塊鏈你都或者聽過,但NFT就真係新潮嘢啦!區塊鏈有不可修改、可加密特性,而一般虛擬貨幣屬「Fungible Token」(同質貨幣),即每一枚之間無本質分別,用以交易、切割;而Non-Fungible Token(非同質貨幣,NFT),即每一個都獨一無二且不可替代,,其擁有者可視之為「僅此唯一」。

 

  舉個例,去演唱會要買飛,呢張飛就屬於個演唱會嘅Token,每一張飛之間無本質分別;而NFT嘅Token就係儲存係區塊鏈上獨一無二嘅數字資產,因為區塊鏈有透明公開嘅特性,雖然人人都可以睇到呢個資產屬於邊個人,但只得一個人可擁有。好似Twitter創辦人Jack Dorsey,就利用呢種技術拍賣自己係Twitter上第一個貼文,最後炒到以291萬美元賣出!

 

  係往後,藝術家都可以利用到NFT技術,將自己嘅藝術作品有限量地賣出,每一件虛擬藝術品都有一個屬於自己嘅Token認證,無得呃啦!而科技界人士估計,假如未來區塊鏈技術成熟,NFT可以應用係房屋、汽車等實體買賣!

 

李寧波鞋都有得炒,唔通國貨開始崛起?

 

 (Shutterstock圖片)

 

  早前內地因為新疆棉花風波,一時引發抵制Nike、Adidas鬧劇,唔著外國牌子咁著咩好?中國人就梗係著「李寧」啦!國產波鞋呢一期都可算係出盡威風,係本月初多對李寧同安踏波鞋都出現炒賣情況,甚至有李寧波鞋由發售價1499人仔,係內地得物APP平台炒到上近五萬人仔。

 

  呢種炒賣風氣,阿爺梗係要出兩句聲,新華社發表文章指,借機哄抬「國貨」價格屬「自斷門路」。一收到風,得物APP已經將相關炒賣商品下架,據了解呢次炒賣風氣係個人帳戶行為,並無造成成交或極小量買交成交;而另外20款炒賣比較波動嘅商品都同樣下架處理。

 

  點解有炒賣?就係因為有需求,不過學領導人語氣話齋:「鞋子是要來穿的,不是用來炒賣的。」其實李寧波鞋嘅款色都唔差㗎,不過炒到咁貴點買得落手呢?

 

日本物流停晒,「積木熊」原價2千變3萬

 

(Shutterstock圖片)

 

  如果大家有留意開潮流玩意,應該都有睇過「積木熊」(Bearbrick),有人叫「暴力熊」,係由日本MEDICOM公司推出,2001年起正式發布,已經經歷好多代,因為佢同唔同嘅卡通人物或者藝術家聯乘,加上有保值作用,就算係日本都係抽籤形式同限量發售,都依然唔少年輕人都喜歡收藏。

 

  不過,由於日本目前都半封閉狀態,物流都已經幾乎停晒,買家想要買到積木熊已經難上加難,係內地買賣交易平台可以搵到百幾蚊至十幾萬嘅相關產品,一隻原價2千蚊人仔嘅積木熊被炒上3萬,真係沒有最誇張只要更誇張。提醒返,炒賣呢類玩具性產品風險極高,好似香港以前有人炒賣過快餐店推出嘅玩具,如果佢物流通返或者突然增加產量,咁價值就有機會大幅下跌,到時就真係喊都無謂啦!

 

撰文:李皆穎

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

更多Make Money文章
你可能感興趣
#理財 #NFT #李寧 #積木熊 #炒賣 #投機 #Make Money
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share