收藏文章 

2021-01-28

《Online有話兒》中信里昂風水報告出爐,金旺土弱地產危危乎?

   又嚟過年啦,相信大家係鼠年都應該好難捱啦?送鼠迎牛,一年一度中信里昂風水報告又出爐啦!中國人最睇重風水流年運程,來年就係辛丑來,五行屬於土金,不過風水師就話土弱金旺,今年股市應該繼續GOGOGO啦!不過可能地產就慘小小啦!

 

今年份報告都夠晒「牛」(中信里昂報告)

  

牛屬土但力量弱,財位係新蒲崗同青衣?

 

 (Shutterstock圖片) 

 

  今年牛年五行屬土金,但據報告內風水師所講,今年雖然屬土,但能力被用於「止水生金」,所以建築行業只能「勉強度日」,唔通今年地產都係危危乎?不過佢又話,隨住下半年木運減弱,所以寶石、皮革類領域都有改善,咁唔知地產股下半年會唔會好小小呢?

 

  另外,風水師又指,恒指屬「土雞」,對應今年隻「金牛」,八字可以和諧相處,牛年股市應該更加穩定!牛年係2月3日起開始轉運,投資者可能忍忍手等多幾日啦!

 

 

九龍係財位,多D去行下先得!(中信里昂報告)

 

  至於今年財位係邊呢?報告以「九宮飛星圖」方式,將香港分開九格,由於今年正財位係正中,即有「武曲星」坐鎮,按照個分區就係新蒲崗及青衣,所以如果係呢一佢投資者房地產可能會有唔錯表現!而西北就係破財「破軍星」,唔通大西北樓價會回調咁正?想上車就機會來啦!

 

金水力量強,下半年股市會有唔錯表現

 

(Shutterstock圖片)  

 

  今年金運全年都會係水嘅力量底下貫穿,但由於春末至夏末火運加強,屬性火克金關係,所以上半年股市未必有咁好表現;但隨住中秋節後火運減弱,金運又重回良好狀態,相信好多衝突都會解決,預計銀行同其他金融機構都會賺到笑!

 

  至於水運係今年都好似幾唔錯,同水相關嘅行業,係春季至秋末表現最好!意味旅遊、交通、物流、航運同貿易都會可以有機會反彈啦!而屬木嘅醫藥、製衣行業,就會係夏初先開始有轉機;屬火嘅石油、電信類股份就今年表現麻麻,要可能等到下年新有轉變!

 

7月或「牛氣最旺」,到10月可能見底

 

 

 (Shutterstock圖片) 

 

  至於今年股市點行呢?據報告所講,呢隻「牛」係今年頭幾個月都係運程麻麻,直到六月尾先開始轉運,而七月至八月更係股市高峰!不過高峰過後就會迎來「牛仰馬翻」,然後跌到落去11月先開始有機會再反彈,要買貨投資者可能要多加留意啦!

 

  至於風水命理就並唔係科學,只係畀人用作參考,買股票最緊要就係憑自己專業知識,同埋眼光獨到先可以成事!新一年就祝大家賺到賺到飛起,繼續「牛氣沖天」啦!

 

撰文:李皆穎

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多Online有話兒文章
你可能感興趣
#理財 #Online有話兒 #牛年 #鼠年 #中信里昂 #風水報告 #2021年
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
貨幣攻略
大國博弈
More
Share