收藏文章 

2021-04-07

《Online有話兒》蘋果庫克透露十年內或退休,自動駕駛技術成未來核心

  據非正式統計,每五部電話入面,就有一部係蘋果出品,蘋果手機成為香港人生活中一部分,但又不經不覺地,原來庫克(Tim Cook)已經接手蘋果做CEO做足十年。最近庫克接受媒體訪問時表示,自己與蘋果十年合約原來係今年屆滿,究竟佢又會唔會同蘋果簽多十年合約呢?

 

(Shutterstock圖片)

 

庫克:十年內或退休

 

  一樣嘢做足十年真係好犀利,自從庫克從Steve Jons接手蘋果後,蘋果手機未算有太大突破,反而周邊產品越開越多,最近公司更表示開展電動車業務,蘋果市值真係唔識點計!原來庫克今年8月同蘋果合約到期,早前佢接受《紐約時報》訪問時,被問到會唔會再做多十年,佢就好似唔多願意啦:

 

  「再過十年?應該唔會啦,但我可以話你聽我而家感覺良好,卸任日子都仲未到,十年係一個漫長時間,可能唔會再做多個十年了。」

 

  正所謂人生有幾多個十年,有時候都唔係錢嘅問題,而係想換下新環境、接受新挑戰呢!而且庫克1997年加入蘋果,大大話話係蘋果都做咗24年,有幾多人可以做到?

 

自動駕駛是未來核心技術,欣賞馬斯克的電動車

 

 

(Shutterstock圖片)

 

  蘋果公司近期發表Apple Car相關新聞,令一眾蘋果迷十分期待,雖然仲未有原型車可以睇到,不過庫克就電動車自動駕駛方面透露小小風:

 

  「我認為自動駕駛係未來核心技術,自駕車就好似一個機械人咁,通過自動化完成好多任務,大家可以留意住蘋果公司點樣發展,目前蘋果一個發展方向係為自駕車製造商搭做一個自駕技術平台。」

 

  佢又大談特斯拉創辦人馬斯克,既欣賞佢所創立嘅公司,認為特斯拉已經做到難以置信嘅成就,又認為特斯拉可以保持行業領先地位咁長係好難得,唔知蘋果會唔會有一日可以同特斯拉睇齊呢?

 

AR技術同樣看重,今年或推出Apple Glass?

 

(Shutterstock圖片) 

 

  隨著疫情爆發,人與人距離雖然隔開咗,但科技卻令人嘅關係更加緊密,庫克都認為,AR(擴增實境)技術改變人與人嘅溝通方式,佢預計AR技術可以係健康、教育、零售等領域發展。  

 

  其實市場有傳,蘋果將會推出一款名為「Apple Glass」嘅新產品,據了解會結合VR(虛擬實境)同AR技術,會係2021年蘋果重點產品之一,被問到係咪有呢件事,庫克就無直接回應啦!不過就表示AR將會係蘋果重要部分,咁等我哋拭目以待啦。

 

撰文:李皆穎

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

更多Online有話兒文章
你可能感興趣
#理財 #Online有話兒 #蘋果 #庫克 #iPhone #Timcook #電動車 #Apple
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share