收藏文章 

2021-09-16

《Online有話兒》「連登契媽」沽售特斯拉股份,並指係「策略性操作」?

  港股日日跌,負面消息日日出,無咩事都係睇返美股開心啲。不過有「連登契媽」之稱嘅薩琳‧伍德(Cathie Wood)旗下Ark基金開始連環賣出特斯拉(Tesla Inc.),佢更表示呢一種係「策略性操作」,仲預計未來將會出現經濟通縮情況,咁得人驚?

 

 

 (Shutterstock圖片)

 

契媽一出手,便知有沒有

 

 

  (Shutterstock圖片)

 

  「契媽」作為科技產品嘅大好友,早一排唔係唱好特斯拉就係比特幣,連中概科技股都照買可也,連登仔不禁高呼:「佢係咪癡咗線啊?」不過而家好似知驚咁款,中概股盡沽之後,近來開始連特斯拉股份都開始出貨,旗下方舟投資(ARK Investment Management)最近減碼18萬股特斯拉,契媽就話呢個係「策略性操作」,你話係咪係囉!

 

  不過,契媽同樣對經濟都做小小預測,認為近來通脹數據大增,主要都係因為經濟重啟導致供應鏈緊張,但長遠而言物價都會下跌,當經濟完全重啟之後,就會開始進入通縮的世界。呢一番言論屬真屬假就需要放長雙眼,但特斯拉股價未有受契媽出貨消息影響,隔晚仲升1.52%,報755.83美元!

 

有人遲官歸故里,有人漏夜買Tesla!

 

  有人唱淡就自然有人睇好,好似美國億萬富豪、巴倫資產的創辦人羅恩‧巴倫(Ron Baron)就係2016年做出預測,認為特斯拉將成為世界上最有價值公司之一,並且旗下公司持有最多嘅股份就係特斯拉,佔特斯拉總股本約1%。

 

  巴倫呢一次豪賭,隨住特斯拉股價水漲船高,為佢帶來約40億美元利潤,而巴倫更認為,呢個只係一個開始,未來10年投資特斯拉嘅利潤可能會增至3倍;佢更大膽預測創辦人馬斯克另外一間公司Space X都會有類似成功,因為巴倫認為特斯拉有種特質係執著於舊觀念嘅行業中嘗試新事物,並專注於降低成本。

 

  所謂「有人遲官歸故里,有人漏夜買Tesla」就係咁解。

 

Tesla有幾勁?Model S Plaid嘅0-100km只需2.1秒!

 

 

  (Shutterstock圖片)

 

  玩開Tesla都知道佢樂趣,除咗因為佢係電動車可以節省能源之外,仲有電車特性就係扭力超強,一下「地板油」飛出去,其他車真係望住你車尾燈走。而有「最強特斯拉」嘅Model S Plaid係上市前跑一轉德國紐柏林北賽道,號稱有千匹馬力嘅猛獸,以7分35.579秒的單圈紀錄、並以最高極速達279km/h嘅成績,拎到「紐柏林最快電動車」稱號,更打破保時捷Taycan Turbo嘅紀錄!

  呢部Model S Plaid宣稱有1020匹馬力,最高時速可達322km/h,續航力還可達628公里,市場預計呢部車售價可能大約120萬港紙左右,電車做跑車又有呢個性價比,確實又幾唔錯,睇怕「電動車」拉力比賽可能不是夢!

 

撰文:李皆穎

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

更多Online有話兒文章
你可能感興趣
#理財 #Online有話兒 #連登契媽 #特斯拉 #Cathie Wood
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
大國博弈
貨幣攻略
More
Share