加入最愛專欄  收藏文章 

2018-12-25

快樂退休—瞓身年金保終生

  哈哈哈,哈哈哈!我終於等到喇!等到乜?正是等到自己變成「兩蚊雞族」,成為六十五歲,除了兩蚊搭公共交通工具及有醫療券外,就是可以購買政府年金了。

 

我65 歲喇,變「兩蚊雞族」,更可瞓身買年金,感覺很正

 

  半年前提起年金,多數人會藐嘴藐舌多多意見,包括:(一)都唔知分配得幾多,掟一萬每月收幾十,就算十萬每月收幾百也濕濕碎,自己投資好過啦;(二)買咗後,要錢急甪又攞唔返,不如存定期;(三)買大藍籌隨時都有三、四厘息啦,更可能「有升有息」,點解買年金?

 

人人都要退休,為了未來快樂生活,必須早早為「財務自由」而認真規劃

 

  加上,各大金融機構及銀行有「利益衝突」(自己亦正售賣有豐厚佣金的投資產品),故此,年金呢類「太公波」,點會積極推呢?

 

  結果,慘情!第一批年金遭遇滑鐵盧,登記的5500客戶,4成人又失聯又「縮沙」,搞到反應冷淡。

 

政府年金「出閘脫腳」,幸而立即優化,令吸引力大増

 

  呢呢,咁就正嘞,因為第一次推失敗,年金公司立即針對種種漏洞補救,上限去到200萬,有需要時可以提回部分本金應急,吸引性大增。

 

有了終生的每月基本「收入」,人就安心泰然,開懷享受人生

 

  投資,永遠是個孤獨決定,尤其涉及退休後的「棺材本」,小弟絕不願作「蠶蟲師爺」替別人出意見,不過,自己決定就是瞓身落去。點解?

 

  (一)任何退休投資,第一要訣是保本保本保本。政府年金,百分百做到這標準。其他一切投資(股票、外幣、債券、期貨)皆無法擔保,只有存定期可比較。但定期?哪有永遠4厘息呀?

 

  (二)退休投資,絕不可影響內心安寧。買任何「有升有跌」的投資產品,心情少不免隨價格起落而波動,無法晚晚安睡。政府年金穩如泰山,穩坐釣魚船,無懼風浪起跌。內心安寧,睡得好,自然容易快樂及免疫系統增強,直接令身體健康,驅走百病。這個,並非一般投資者關注到的思考性境界。

 

  (三)百分百不會蒸發。理論上,任何投資產品,皆可能變零(例如,雷曼可以執笠、上市公司可以破產、外幣可變廢紙⋯⋯)但,買政府年金,簡直是鑽石級堅挺。不少人以為特區政府只有二萬億儲備,錯!政府的資產,更包括國際機場、隧道、公路、數千政府物業,數千公頃土地(郊野公園在冇錢時也可開發⋯⋯)絕對是全球最富貴的城市。

 

任何投資商品,皆未能有齊年金的三大優勢:絕對保本、月月派息、幕後機構穩如泰山

 

  請問,呢個世界上,可有完全符合以上三個條件的投資產品?有就扑我個頭!

 

  講完。為了「快樂退休」,我決定瞓身年金,保障一生。

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

更多快樂退休文章
你可能感興趣
#年金 #政府年金 #終身年金 #退休
編輯推介
即時報價
全文搜索
Search
最近搜看
雙幣交易
聚焦兩會2024
More
Share