21/03/2018

情挑業主包養

  • 加入最愛專欄
  • 收藏文章
  • 妮洛

    妮洛

    浸過幾年鹹水的港女一名,喜歡港男的同聲同氣,卻不算特別鍾情港男。
    愛幻想,愛浪漫,貪玩又愛簡單的雙重性格,喜歡戀愛也享受自由。
    最想擁有的不過是簡單的愛情,而簡單的往往最難 ...。

    港女講男

    隔周二更新

  做業主做到像他般,迎來一位又騷又主動的熟女租客,嘆了。

 

  「呢排成日收到……」他欲言又止。

 

  「咩正嘢?」我偷看他電話:「吓,你同個租客flirt呀?」

 

  「我同佢之前只會WhatsApp傾間屋嘅嘢,呢排佢主動send相……」

 

  那女租客接連WhatsApp好幾張自拍相給他,雖然我真的聽過有女人歸咎「手機壞壞哋,會自動亂send相俾人」,講完你都不信啦。

 

  「有暗示喎!」

 

  「佢仲問我佢正唔正,做小三有得傾……」

 

  照片不簡單,他已由收到她濃妝艷抹、電眼唇開的自拍照,進化為超低胸吊帶,最近一張更是身穿黑色透視性感內衣,露半球。他已婚,她知情,業主 and 租客配這種情況,更見曖昧、特別、故意。

 

  「食唔食得落先?」我認我是男人思想。

 

  「近5張失婚嘅超熟女啦!」

 

  Oh,熟女也有market,熟女也能求包養,只要有錢,主動這回事無分年齡。反正阿租客單身寂寞,就手有個相熟的業主,用僅餘的姿色盡地一煲、豁出去曖昧情挑、send幾張性感裸露的自拍照又沒甚麼成本。你不OK,就繼續轉發,總會有男人上吊吧?約到打友誼波又好,博張長期飯票更好,撘上隨時食住無憂,計得過吧!

 

  「咁佢差唔多要急住上岸啦。」我忍不住邊笑邊把電話拋給他。

 

  免錢交租,主動肉償的包養包住,deal or no deal?

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

我要回應

You May Also Like

Luxury Watch Trends for 2024

  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ