14/09/2017

幾忙都要一齊旅行影靚相!胡說八道會去澳洲有咩玩?

  • 收藏文章
Text: Jessica Chu

  只要和好姊妹一齊,做甚麼都好開心,但大家工作忙,又要結婚湊BB,要約食飯都已經好難,莫講話一齊去旅行。不過,早前胡杏兒、胡定欣、豹嫂胡蓓蔚、李施嬅、姚子羚及黃智雯6個胡說八道會的好姊妹就一齊去了澳洲玩,影了很多靚相,睇到筆者都好羨慕,好想即刻約閨密一齊去旅行!

  她們先去了墨爾本,逛逛著名的塗鴉街,在Prahran Market買食材一齊玩煮飯仔,再去Phillip Island看企鵝和十二門徒石看日落,行程好豐富!

  之後胡杏兒、胡定欣、豹嫂和姚子羚就上北領感受土著的生活文化,先去了世界遺產的烏魯魯,再去愛麗絲泉的The Kangaroo Sanctuary親親袋鼠BB,準媽咪胡杏兒更悉心餵袋鼠BB飲奶,好溫柔呢!

  想知她們還去了甚麼地方,有甚麼趣事發生?記得留意由9月18日起逢星期一至五晚上十時半於翡翠台播出的《胡說八道真情假期》啦!

 

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

我要回應

You May Also Like

放大顯示
名廚食譜

Immerse yourself in Arts Month

  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ