• |
  • 極速報價
  • |
  • 會員
  • 產品服務 / 串流版
  • 設定

16/06/2022

榴槤主題下午茶回歸!一次過食齊貓山王、紅蝦、柔佛黃金榴槤+多款甜品!任食自製貓山王 x D24榴槤雪糕!同場加映:惹味星馬泰鹹點

  • 加入最愛專欄
  • 收藏文章
  • Ariel Chan

    Ariel Chan

    寫我所想,寫出所想,願寫出值得你我一一細味的文字。

    Editor

Text: Ariel Chan Photo: 由唯港薈提供

  夏天就是要吃榴槤!如果你是榴槤狂就要留意喇!皆因Hotel ICON的榴槤下午茶又返嚟啦!呢個可以話係榴槤迷一年一度的約會!唯港薈The Market即將在6月尾推出全新「榴槤飄香」星馬泰下午茶,當中有齊東南亞風味鹹點和足料榴槤甜品,作為榴槤迷的你一定會吃到「榴槤忘返」!最方便的是,榴槤主題的下午茶設有外賣,如果大家想在家好free地啜手指吃榴槤,一樣得!即睇下午茶有咩好食!

 

「榴槤飄香」星馬泰下午茶(堂食)

每位$408 ;每兩位$788 (另收加一服務費)

 

  話明是以榴槤為主題,又怎少得榴槤果肉呢?先睇睇下午茶底層3款由馬來西亞直送的果肉,有頂級D197貓山王榴槤,顏色金黃飽滿、入口香濃軟糯;D175紅蝦榴槤則是甘香軟滑兼帶淡淡的 忌廉香氣;再來就是細滑香甜的D101柔佛黃金榴槤,每一口都極濃郁!最最最吸引的地方是,大家可以任食自家製D197貓山王及D24榴槤混合雪糕,大滿足!

 

D197貓山王榴槤、D175紅蝦榴槤、D101柔佛黃金榴槤

D197、D24榴槤混合雪糕

 

  至於甜品,我就最喜歡這個「榴槤班蘭糯米飯」,小巧精緻,糯米充粉吸收每一滴椰漿,入口香甜,與酒店自家製的榴槤班蘭咖央醬一齊吃更正!想清新一點,有「榴槤椰子蝶豆花西米杯」,濃濃的榴槤遇上清甜的椰子,味道很柔和,添加了椰絲口感更豐富!

 

榴槤班蘭糯米飯

榴槤椰子蝶豆花西米杯

 

  下午茶唔止一味甜,還有一個超特別的湯水——「椰子榴槤燉湯」!這個湯品用了榴槤殼、榴槤核、貓山王榴槤果肉、椰子肉、雪耳、冬瓜和紅棗等食材熬製3小時而成,入口順滑清甜。聽講貴為「水果之王」的榴槤有助健脾補氣,榴槤殼就有助滋陰降火,榴槤核更有補腎健胃之效,估不到去酒店吃下午茶都可以養生!

 

椰子榴槤燉湯

 

  除了榴槤果肉、甜品和燉湯之外,下午茶還有一系列的海鮮鹹點,包括超惹味的「炭燒加勒比海野生龍蝦尾」,配合秘製的海鮮醬味道更佳;酸酸辣辣的「泰式香辣蝦杯」一樣好吸引,超開胃。還有「泰式蟹肉三文魚子魚餅」和「炭燒馬來西亞烏達魚肉」,前者用新鮮鯪魚肉剁成魚蓉再混合多款泰國香料而成,口感極為豐富,後者是一道馬來西亞的特色小吃,用蕉葉包裹魚肉烤成,香氣十足!還未完,大家亦有機會品嘗新加坡名菜「麥皮軟殼蝦」,香酥又鮮甜,一試難忘!

 

泰式蟹肉三文魚子魚餅

麥皮軟殼蝦

 

  如果大家想在家中舒舒服服吃甜品的話,那就可以去Hotel Icon的網上商店訂下午茶!雖然食物的款式沒堂食豐富,但是依舊有多款榴槤甜品,好像是榴槤班蘭千層蛋糕、榴槤泡芙、榴槤布甸、貓山王芝士蛋糕、招牌榴槤班蘭卷等等,還送兩張唯港薈自家製榴槤雪糕禮券(單球)!大家自取或額外付款送上門亦得!得咗!

 

「榴槤飄香」星馬泰外賣下午茶 (兩位用)$648

 

「榴槤飄香」星馬泰下午茶(堂食)

 

供應日期︰6月27日至另行通知(需提前一天訂座)

供應時間︰3pm-6pm

供應地點︰尖沙咀科學館道17號唯港薈2樓

價錢︰每位$408 ;每兩位$788 (另收加一服務費)

查詢或預訂︰3400 1308;book.restaurant@hotel-icon.com

網上訂座︰https://dining.hotel-icon.com/tc/reservation/at/the-market/?rid=109

詳情︰https://www.hotel-icon.com/zh-tw/offers/durian-afternoon-tea

 

「榴槤飄香」星馬泰下午茶(外賣)

 

預訂日期︰2022年6月24日至另行通知(需3天前預訂)

自取日期︰由2022年6月27日至另行通

價錢︰$648(兩位用)(送貨另收︰港島$350;九龍$250;新界$300)

自取地點︰尖沙咀科學館道17號唯港薈大堂The Green

查詢或預訂︰3400 1343或 green@hotel-icon.com

網上商店︰https://www.hotel-icon.com/zh-tw/e-shop

 

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

我要回應

你可能感興趣

放大顯示
師傅靈靈法

精選文章

  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ