• |
  • 極速報價
  • |
  • 會員
  • 產品服務 / 串流版
  • 設定

17/10/2022

許子萱做才女 梁超怡恨拍戲 林鈺洧樂靠父蔭拒做是非港姐

  • 加入最愛專欄
  • 收藏文章

  【晴報專訊】應屆香港小姐冠軍林鈺洧(Denice)、亞軍許子萱(Cecca)及季軍梁超怡(Joey)當選後新聞多多,當中Denice多次成為娛樂頭條人物,被指曾陷入三角戀、欠債50萬元等。慘成是非港姐,Denice承認被冤枉很不開心,幸獲父親林俊賢當最強後盾︰「佢話無乜嘢,時間可以沖淡一切,亦多謝爸爸啲粉絲愛屋及烏,令更多人認識我。」

 

三位應屆港姐各有目標,期望在娛樂圈大展拳腳。

Denice當選港姐冠軍後負面新聞不絕。(資料圖片)

Denice感恩爸爸林俊賢一直教路。(IG圖片)


  星二代林鈺洧在決賽當晚的問答環節中,示範「喜、怒、哀、樂」表情獲讚,最終以平穩表現奪冠;亞軍許子萱兼任國際親善小姐;季軍梁超怡則同時獲最上鏡小姐,日前三人齊齊受訪,暢談參選港姐的心路歷程。Denice透露一直想做慈善工作,參選港姐亦屬機緣巧合︰「今年有長輩同我講,選港姐可以做到(慈善)相關嘅嘢,依家算係向目標邁出一小步。(父親林俊賢反對參選?)我問過佢,最終都有好嘅結果,依家做咗冠軍,都算係做咗一個好好嘅決定。」

許子萱出書揭「美麗戰場」

  Denice希望將來能跟爸爸合作拍劇,「我哋可以演兄妹。(演情侶?)道德上有問題,做兄妹好啲。佢已經62歲,仲keep得咁好,日日做運動。」她又坦言「以父之名」對參選有幫助,「爸爸嘅粉絲會愛屋及烏鍾意我,否則佢嗰個年代嘅觀眾,未必識我呢個小妹妹。」以27歲「高齡」參選一擊即中,她說:「可以講係天時地利人和,如果20歲去參選,心智未夠成熟;依家知道自己要乜,所以今年係最合適嘅時間。」對於多次成為娛樂頭條人物,她選擇淡然面對︰「處理呢啲壓力係公眾人物嘅一部分,把口生喺人哋度,控制唔到人哋講乜。(爸爸有提點?)佢話呢啲新聞無乜嘢,時間可以沖淡一切。(你已百毒不侵?)無端端被人冤枉當然有唔開心,惟有做好自己。」

 

Cecca回憶任職投行要不停用腦,選港姐則是體力挑戰。


  至於現年25歲的雙料亞軍Cecca是學霸一名,曾在紐約華爾街投資銀行工作,近日更在微博發文訴說任職投行的血淚史。Cecca自言參選是要證明自己︰「我想證明金融界都有靚女、才女,做投行嘅辛苦程度同參選有得揮,每日瞓幾個鐘,每星期不停加班,用生命去工作,曾經攰到差啲胃出血,今次參選證明自己捱得。」Cecca曾於內地出書分享投行工作的故事,可會再出自傳?她直認已籌備中︰「我會出第二本書講參選經歷,之後如果有機會以港姐身份外訪,都希望出第三本書。(目標當才女港姐?)希望啦,如果大家咁稱呼我,我都想做好啲。」提到在決賽問答環節被司儀曾志偉嘲諷是「擦鞋仔」,Cecca笑言無悔︰「自覺當日答得好有創意,展現三位評判各自對社會嘅貢獻,再有機會都會咁答,希望觀眾記得我嘅急才,唔好因為比賽表現就定義咗我,未來想做司儀或主持。」

梁超怡難忘被梁朝偉搣面珠

 

Joey六歲拍《無間道》時面圓圓勁可愛,她希望與偉仔再續前緣。

Joey六歲拍《無間道》時面圓圓勁可愛,她希望與偉仔再續前緣。


  至於季軍Joey,02年以童星身份與梁朝偉在電影《無間道》中演父女,小妹妹轉眼已26歲,日後以演戲為目標︰「我唱歌麻麻哋,但好有興趣演戲,細個已經對鏡頭古靈精怪,希望延續兒時夢想。」談及與偉仔的緣份,Joey開心彼此有肌膚之親︰「偉仔搣我塊面,係好幸福嘅事,希望再合作。」另外,外界盛傳Joey因有紋身而未能奪冠,她不以為然︰「我唔覺得有影響,唔可以用紋身去定義人,女性用能力證明自己,紋身唔代表啲乜。」她視同樣在芝加哥長大的張曦雯為目標︰「我哋都喺芝加哥選過美,師姐係我榜樣,我有睇《白色強人II》,希望日後有機會合作同偷師,好似佢咁成功。」

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

我要回應

你可能感興趣

放大顯示
師傅靈靈法

職場新常態

精選文章

  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ