• |
  • 極速報價
  • |
  • 會員
  • 產品服務 / 串流版
  • 設定

14/12/2022

徐㴓喬恨玩「百萬同居」挑戰底線 魏浚笙要求同房乾淨無鼻鼾

  • 加入最愛專欄
  • 收藏文章

  【晴報專訊】在ViuTV劇集《百萬同居計劃》中,「阿包」徐㴓喬(Asha)為接近上司簡慕華,決定接受與陌生人同居的挑戰;「阿希」魏浚笙(Jeffrey)則暗戀Asha多時,為了保護女神不惜混入豪宅做花王。現實中,二人對於「同居挑戰」反應各異,Asha渴望參加同居真人騷,挑戰人際關係底線,而Jeffrey自認有潔癖,所以對參加者要求極高。

 

 

  劇中,「阿希」魏浚笙向女神「阿包」徐㴓喬多次示愛失敗,雖然女方情傾「燈仔」盧瀚霆(Anson Lo),但「阿希」仍然屢敗屢試。Jeffrey大讚「阿希」勇氣可嘉,「阿希係一個充滿活力同好單純嘅人,一直好鍾意阿包,所以不停去追求。追求過程好斯文,即係『你拒絕我?唔緊要,我會用另一個方法再追求』,阿希呢種態度值得鼓勵。」今次與Asha首度合作,Jeffrey搞笑說︰「我同Asha(事前)唔算認識,但當然知道佢嘅地位,佢係一位巨星!」身旁的Asha被逗得笑不停。Jeffrey續說︰「我覺得拍戲之前,如果唔了解多啲,到正式拍攝時會無咁順暢。所以我full energy咁同Asha傾偈,有種感覺喺度,一埋位就有化學作用撞出嚟,咁就拍得開心。」

 

劇中,Jeffrey向Asha表白失敗即扁嘴,女觀眾高呼靚仔又可愛。

 

Asha想參加真人騷

 

  至於Asha說︰「因為劇中阿希嘅明戀係擺晒出嚟,絕對唔係遮遮掩掩,係要畀晒你知,你要拒絕就直接拒絕。現實中嘅Jeffrey都係一個好open嘅人,將energy擺晒出嚟,等你去接,你唔接佢會唔開心㗎!」Jeffrey聞言得戚表示,憑一顆真心打動同劇的練美娟,令對方抗拒不了他的熱情,彼此成為朋友。

 

Jeffrey為保護女神Asha,決定在豪宅花園露營守候。

 

  提到劇中主角們參加「百萬同居」計劃,齊齊在豪宅同居半年,只要安全度過,便可獲得100萬獎金。問他們在現實中是否有興趣參加這類真人騷?Asha興奮說︰「絕對有興趣!我鍾意真人騷節目,好想挑戰自己底綫,同埋挑戰人與人之間嘅關係,因為要收埋電話,同其他人面對面傾偈,幾得意呀!就算贏唔到100萬都想參加。」

 

Jeffrey劇透獎金無份

 

  但Jeffrey明顯有所顧慮,他說︰「如果我做緊娛樂圈呢行,咁就唔得啦!身為一個演員,有節目、工作在身,無可能消失半年,所以唔會參加。但如果我做朝九晚五嘅寫字樓工作,得閒試下又無所謂,嗰100萬都幾易拎!」至於對同房的要求,他思考一會說︰「個廁所唔好搞到咁污糟囉!同居最緊要就係廁所,開大嗰陣都舒服啲啦;同埋對方唔好有鼻鼾,鼻鼾會令人有少少辛苦,要戴耳塞就無謂。」他又突然劇透說︰「最好笑臨尾我問導演同監製,原來(劇中)我係無得拎100萬,我幾可憐!入去做打雜、做花王,但無100萬拎。」Asha取笑他說︰「因為你唔係正式參賽者!」

 

  不少人認為,婚前同居有助情侶加深了解,自認容易相處的Asha分別試過與家人、朋友及情人同居,她認為同居對彼此關係有幫助,「尤其對想結婚嘅情侶嚟講,同居係一個考驗。如果一齊住,就會更了解另一半平時生活習慣係點,自己頂唔頂得順呢?應唔應該同呢個人結婚?咁幾好吖,我主張同居。」現時跟家人同住的Jeffrey,十分滿足現況,在家生活開心又溫馨。他提醒,同居時要考慮另一半的感受,雖說互相遷就,但最好還是訂下規矩,以免日後發生爭拗。

 

 

現實中,Jeffrey與經理人女友Evelyn拍拖多年,感情穩定。(IG圖片)

 

Asha早前外遊兼探望父母。(IG圖片)

 

 

轉載自: 晴報

全新節目《說說心理話》原生家庭對成長有咩影響?改善溝通有計可施?► 即睇

我要回應

你可能感興趣

放大顯示
風水蔣知識

精選文章

  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ