• |
  • 極速報價
  • |
  • 會員
  • 產品服務 / 串流版
  • 設定

04/01/2023

開記招否認與呂麗君復合 劉鑾雄︰有人性格到死都唔會改

  • 加入最愛專欄
  • 收藏文章

  【晴報專訊】現年71歲的富商劉鑾雄(大劉)早前被拍得與前度女友呂麗君(現名呂姵霖)現身銅鑼灣皇室堡,因而驚傳復合,事後大劉發聲明澄清傳言。昨日,大劉特別召開記者會,直指有網絡打手散播謠言,又暗示有人死性不改。期間,大劉愈爆愈多,不但主動提及多年來有關他的江湖傳聞,更指商場「The ONE」原來由兒子劉鳴煒命名,並非如外界所指是他為了李嘉欣而改。

 

大劉強調全因顧全子女的尊嚴,才肯幫助呂麗君。

 

  網上最近流傳一段劉鑾雄罵人短片,片中大劉與呂麗君一同現身,當大劉看見有男士蹲在地上時,即勞氣大罵。昨早大劉精神奕奕亮相記招,中氣十足的他重提當日大罵「踎地男」經過。他指踎地男當時擋着其去路,他叫對方起身不果,「唯一方法我要挨住佢過,但一係轉身kick倒(絆倒)我,一係就我中招,因為商場有人無戴口罩。我之前(接受)器官移植,食抗排斥藥,雖然打咗五針,但抗體只得常人嘅四成,我唔係怕死,而係最細嘅仔女得四歲、十歲同14歲,我希望有多幾年睇住佢哋成長。」

 

大劉日前被拍得與呂麗君現身皇室堡,並怒罵「踎地男」阻他去路。(網上截圖)

 

否認獲甘比母捐腎

 

  大劉否認有狂躁症及潔癖,但坦言有創傷後遺症,皆因每月至少有十多人到其公司白撞、搵笨及敲詐,所以他不得不小心。他又謂最不想被誤會跟呂麗君復合,「啲網絡打手話佢大獲全勝,搬近咗屋企,呢啲係網上造謠!」他解釋,跟呂麗君見面純粹因對方有困難,「如果大家有留意金融地產財經就會知,如果唔係為咗對仔女,我極度唔想幫。今次幫佢都諗咗兩分鐘,唔係數目問題,我唔想有難堪嘅事影響對仔女,其實好sad,有啲人天生性格到死嗰日都唔會改,惟有黯然接受,希望今次記者會後有人收斂啲。」問到覺得呂麗君是否有機心的人?大劉不予評價,「如果要講,真係七七四十九日都講唔晒;(太太)陳凱韻亦無因呢啲事嬲,點值得啫?佢知咩事,第二日仲飛咗去日本玩。」

 

大劉望保持身體健康,有更多時間陪伴年幼子女。(資料圖片)

 

  大劉曾在聲明中透露,早已處理絕大部分名下財產,無非為保障太太陳凱韻(甘比)及家人,不過他昨日強調︰「呢個『家人』,唔淨只係陳凱韻家人,可能包括呂麗君嘅仔女,同埋我前妻寶詠琴嘅仔女,廢事被人話份身家被陳凱韻擸晒。」同時,他又否認獲甘比母親捐腎,而跟甘比結婚「報恩」的傳聞,「係(換腎)都搵個後生啲,點會搵個60幾歲嘅老腎。」

 

大劉表示要保護太太甘比,以及一眾子女。(資料圖片)

 

呂麗君與騎師造型的女兒劉秀盈合照,像極姊妹。(資料圖片)

 

澄清無命名The ONE

 

  記招上,大劉乘機一次過澄清多年來的江湖傳聞,他問記者有否聽過關於他有特殊癖好的傳聞︰「話我塞春卷、乒乓波,我無做過,如果諗過都絕子絕孫!點解我之前唔澄清?100個(傳聞)澄清99個,咁我無澄清嗰一個,啲人又話係真?澄清得幾多個?」至於另一傳聞,則是他為了李嘉欣,而將旗下商場命名為The ONE,寓意一生中最愛。他澄清說︰「The ONE係我個仔劉鳴煒改嘅,本人喺任何思想、環境、私人同工作上,從來無諗過The ONE呢個字。」至於當年刊登「The ONE」廣告賀壽一事,他澄清︰「當時有人將廣告稿隊埋嚟,交畀我秘書去刊登,我照幫手,借我秘書去呃老襯,結果『The ONE』成功咗啦,我都戥佢開心。」過往女友多多的他,直認仍有資助部分前度,「兩、三年前我都滙咗一筆天文數字畀53年前嘅女朋友,呢個就值得,但有啲無良心,有啲賤到無倫,娛樂圈亦有唔少。」問到其娛樂圈前度中,有哪位能獲得他稱讚?大劉稱︰「絕對、絕對無!」

 

大劉否認李嘉欣是其「一生中最愛」。(資料圖片)

 

大劉爆「The ONE」是由兒子劉鳴煒命名。(資料圖片)

 

 

 

轉載自: 晴報

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

我要回應

你可能感興趣

放大顯示
師傅靈靈法

職場新常態

精選文章

  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ