• |
  • 極速報價
  • |
  • 會員
  • 產品服務 / 串流版
  • 設定

10/09/2021

《MakeMoney》投資以太幣仲趕得切?機會嚟啦飛雲!

  • 加入最愛專欄
  • 收藏文章

  虛擬貨幣價格真係高潮迭起,上個禮拜比特幣仲破緊高位,呢個禮拜又話大跌一成,心血少啲都頂唔順。不過,投資虛幣就從來都係「放長線釣大魚」,好多幣界人士認為,比特幣熱潮會慢慢減退,取而代之就係以太幣崛起!究竟家陣入以太幣仲趕唔趕得切呢?呢集《MakeMoney》就同大家介紹下「幣災」定「幣Joy」啦!

 

 

比特幣VS以太幣,究竟市場炒緊乜

 

(Shutterstock圖片)

 

  近期市場熱炒比特幣及以太幣,連帶其他幣種都一同升天,市場熱炒梗有原因!早前中國積極打擊比特幣交投及挖掘,令到幣價一路插水;另一邊廂,中美國家薩爾瓦多宣布將比特幣納為法定貨幣,因此令到幣價一度炒高,市場預計其他國家有機會仿效,繼而推高幣價!

  至於以太幣,由於平台合約屬開方式(ERC20),唔同嘅山寨幣以及NFT藝術品都選擇用以太坊呢個平台作開發;加上以太幣最近進行「倫敦硬分叉」,原本係想解決燃料費(Gas Fee)高昂呢個問題,點知分叉之後燃料費不跌反升,更扯高埋以太幣價格!

  不過最近呢幾日幣價再度回落,市場分析師認為,回落係因為近期比特幣及以太幣價格狂熱,出現獲利回吐的跡象,但長遠而言仍睇好,特別兩種幣都仍處於上升軌道!咁係咪又代表兩隻幣可以繼續入場呢?

 

*以太幣前景看高一線,皆因平台開發性?*

 

(Shutterstock圖片)

 

  唔少分析認為,以太幣前景較為樂觀,皆因以太坊屬於一個「開放性」平台,假如你想發行一個新幣種,都可以使用以太坊作為你嘅平台合約(ERC20),好似近期熱炒嘅柴犬幣(Shiba Inu Coin),就係用緊呢款合約;另外,近期個個都講緊嘅NFT(非同質化代幣),包括將藝術品整成Token再發售,好多都係使用以太坊技術。不論係山寨幣定係NFT,只要用以太坊平台而進行交易,就需要「礦工」幫手將交易打包上區塊鏈作為紀錄,過程就要支付燃料費(Gas Fee),而以太幣就係以太坊嘅支付幣種,所以佢嘅價格炒高並唔係無原因! 

  至於比特幣,雖然而家係四萬六至五萬二美元之間上落,不過外界認為以太幣終有一日會跑贏比特幣,雖然比特幣作為首款擁有區塊鏈技術嘅貨幣,但開源程度始終無以太坊咁大,所以終有一日比特幣將會被淘汰,並由以太幣取代。因此,有指比特幣屬於「區塊鏈1.0」,以太幣屬於「區塊鏈2.0」嘅說法。

 

*「區塊鏈3.0」殺到嚟,以太幣仲企唔企得穩?

 

(iStock圖片)

 

  自從有以太幣出現,大家都發現虛擬貨幣嘅「開放性」有幾咁重要,類似以太幣嘅幣種如雨後春筍咁出現,其中Cardano嘅ADA幣就被外界認為係「區塊鏈3.0」啦!

  近期大家都留意到,不論比特幣定以太幣,係燃料費上面都十分昂貴,令到交易成本上漲,同時交易時間都係十分長,皆因兩者都是用「工作證明演算法」(PoW),假如一大堆人同一時間進行交易,就會出現「塞車」情況;Cardano嘅好處在於不需要任何挖掘作業嘅權益證明演算法,因為區塊係由利益相關者產生,而利益相關者就係持有一定數量代幣嘅用戶。

  唔少人認為,Cardano既可以解決以太坊交易慢嘅問題,同時交易成本又低,相信佢將會係「以太坊」殺手。所以話,假如以太坊再唔更新的話,好容易就被後浪追過,呢個亦都係追入以太坊嘅風險所在!

撰文:李皆穎

 

 《經濟通》所刊的署名及/或不署名文章,相關內容屬作者個人意見,並不代表《經濟通》立場,《經濟通》所扮演的角色是提供一個自由言論平台。

全新etnet健康網購,送你【健骨維他命D3(1000IU)】乙樽(價值$108)► 立即行動!

我要回應

你可能感興趣

放大顯示
師傅靈靈法

精選文章

  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ