傳聞

13/12/2018 11:58

《魚缸博客》復星旅文上市在即,復星國際趁機炒高

  由去年講到今年嘅復星旅文(01992)終於上市,如果缸友有印象,博客都曾經提過下郭董(郭廣昌)嘅「航空母艦」,目前復星系本港主要上市公司,包括復星國際(00656),復銳醫藥科技(01969)以及復星醫藥(02196)。
  雖然上海復地係2011點私有化咗,當年提出私有化價格係每股3﹒5銀。到今時今日上海樓價係幾咁貴,郭董呢招「肥水不流股民田」真係一絕,所以炒復星,並唔係再炒公司前景,而係炒郭董嘅個人魅力。須知道郭董係呢個弱市先分拆旅文業務上市,真係完全睇唔透,正正就係因為散戶睇唔透,先可以有投機嘅機會。
  呢次文旅公開發售成績真係麻麻地,公開發售認購不足,得0﹒3倍認購量,其他無人認購嘅就撥到國際配售。但玩開新股嘅缸友,就明白到呢一點其實意味住「貨源歸邊」,目前郭董揸住文旅八成股份,公開發售兩成入面,得6巴仙街貨,餘下14巴仙係國際配售,要有鑊氣炒高無難度。
  意味住乜嘢?就係旅文一上市,復星國際市値就被擴大,至於擴大幾多就視乎文旅鑊氣有幾強。呢兩日復星國際似乎有春江鴨好似入手,如果缸友想搭呢趟順風車,目前都重未開車,依然有上車機會。
  大家會問,咁點解唔直接買旅文呢?因為新股嘅風險波動始終較高,而且由於旅文目前貨源歸邊,大戶如果大手出貨的話,雖未至於話令散戶損手(因為佢都幾大隻),但輸手續費都無謂;相反買復星國際就穩陣小小。
  復星現價大概12﹒7銀,現價入都貼近52周低位,都買得過,相信如果旅文聽日爆炒,要破13銀應該無難度,短期阻力位會係10月2日左右嘅高位14﹒22銀,突破到可以繼續坐,如果調頭回落就可以先行止賺;如果復星調頭回落,相信下跌空間不大,因為10月30日已經見過1年低位,如果穿呢個位就止蝕未遲。簡單一句,目前嘅復星可算係「進可攻,退可守」啦!

  《編者按》本欄搜羅即市傳聞,惟消息未經證實,《經濟通》亦不保證內容之準確性。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

放大顯示
政經專訪
人氣文章
財經新聞
評論
專題
  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ

觀落陰:什麼是觀落陰?人人都可參加地府自由行?遊地獄到底係點?

帶你探索全新主頁!輕鬆探索精選資訊!

全新etnet健康網購 賞維他命D3 (價值$108) 齊齊提升免疫力