傳聞

24/07/2019 11:58

《魚缸博客》冠君(02778)三連跌穿百天線,吼低掃貨!

  今日(24日)魚缸又踢返上嚟,事關花旗國官員將會去神州再貿易談判喎!但如果連實際日期都無,博客就覺得都係保守啲。不過,近期香江真係好多政治紛爭,影響好多本地魚毛嘅表現,就好似鷹君(00041)隻REITS冠君產業信託(02778),計埋今日已經三連跌,仲穿咗百天線,相信差唔多係時候吼低掃貨。
  冠君今日之所以延續跌勢,都怪高盛將評級下調至賣出,維持「他屐」6銀。不過,其實冠君基本面唔係差,上年租金收入總額有26﹒77億銀,多咗逾一成,當中最重要當然係旗下朗豪坊商場租戶銷售表現向好,帶動租金亦有好穩健嘅增長。
  冠君攞住中環花園道三號、旺角朗豪坊兩項物業,總樓面面積有293萬平方呎,當然同領展(00823)約900萬平方呎零售物業、約6﹒1萬個泊車位無得比,不過領展依家嘅走勢未係時候掃貨,加上佢個股息率相對比較低,所以冠君係更好嘅選擇。
  博客相信缸友們可能好關心冠君派息,加上做中長線投資比較好,所以都講下啦!冠君上個年度股息26﹒14仙增加近8巴仙。喺股息率方面,直到今至中午前,往績息率4﹒13%,預預息率4﹒49%,對睇長遠嘅缸友就最適合不過。
  至於股價技術走勢方面,博客唔可以唔提下缸友,冠君今年年頭先上破百天線,由1月去到4月都無停過踢高,不過之後就開始上上落落,所以今次跌穿百天線的掃貨機會難得。同一時間,由冠君穿百天線嘅一刻,保歷加通道都開始擴闊,意味如果冠君先跌後回升嘅上望空間都幾大。
  不過,依家14天RSI就顯示,冠君依然未到超賣水平,而MACD嘅快線同慢線依家都一齊向下,仲保持緊一段距離,所以博客就唔建議一次過掃貨,相反應該現價先小注吸納,如果之後跌到6元以下水平再大手吸納,目標至少睇今年高位近6﹒9銀,止蝕位就放喺5﹒5銀。

  《編者按》本欄搜羅即市傳聞,惟消息未經證實,《經濟通》亦不保證內容之準確性。

全新節目《說說心理話》青少年不可以戀愛!?真實個案講述驚心動魄經歷► 即睇

放大顯示
1分鐘學投資
人氣文章
財經新聞
評論
專題
  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ

觀落陰:什麼是觀落陰?人人都可參加地府自由行?遊地獄到底係點?

帶你探索全新主頁!輕鬆探索精選資訊!

全新etnet健康網購 賞維他命D3 (價值$108) 齊齊提升免疫力