傳聞

24/06/2022 15:58

《笑傲缸湖》唔止大蒜換樓!山東傳約談「惡意不買樓」居民!

  盈盈噚日講完河南「小麥換樓」同「大蒜換樓」嘅消息,今日就有傳媒報道話,類似「換樓」活動目前已經被提前叫停。有賣樓工作人員澄清,「大蒜換樓」係按當地特色農產品推出嘅購房補貼政策,實際上唔收蒜亦唔要蒜,即係買樓嘅人無論有無大蒜,都可以參與所謂「大蒜換樓」,享受開發商畀嘅買樓補貼。
  事件亦受到官媒《證券時報》關注,喺評論文章為呢啲賣樓奇招「解畫」,話反映地方去庫存嘅迫切,有啲政策「情急下難免走樣」。不過,文章提到另一個「惡意不買樓」傳言,盈盈覺得有啲不可思議!
  話說山東省青島薛家島街道辦事處早前發布「關於做好促進居民購買新建商品房的通知」,要求落實「上級部署」,發動轄區居民買新建商品房。通知又指,官員會約談「惡意不買樓」嘅居民,即係若然查到民眾銀行帳戶存款充裕但不買樓,會被提醒談話。另有傳言指如果最尾「肥佬」,社區書記可能會被扣錢。
  《證券時報》話,如果呢啲唔係網絡傳言,就「不免令人憂心忡忡」,並指各地施策去庫存嘅過程創立新制度、保護弱勢群體嘅做法值得肯定,並警告「要防止矯枉過正,打通不適應市場嘅過時政策」。
  盈盈覺得用農產品換樓已經夠晒特別,但估唔到為咗要交數,有錢但唔買樓嘅人居然會畀人約談,唔通「有錢就是原罪」?所謂「物極必反」,有時啲人去得太盡,唔合符常理,就愈無可能達到目標,依家仲要畀官媒「問候」,希望嗰班官員識做嘢啦!《任盈盈》

《編者按》本欄搜羅即市傳聞,惟消息未經證實,《經濟通》亦不保證內容之準確性。

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎► 了解詳情

放大顯示
1分鐘學投資
人氣文章
財經新聞
評論
專題
  • 生活
  • DIVA
  • 健康好人生
專業版
HV2
精裝版
SV2
串流版
IQ 登入
強化版
TQ
強化版
MQ

道教符箓解析:符咒能醫百病可驅鬼?功效、製作、用法、顏色代表咩?

帶你探索全新主頁!輕鬆探索精選資訊!

etnet榮獲HKEX Awards 2023 「最佳表現證券數據供應商」大獎