分享到

2024-03-05

東張西望|港男稱被保險業母親呃走逾16萬基金!大義滅親報警投訴!母親回應:好辛苦捱番嚟獨力湊大個仔

  世上只有媽媽好?這句說話未必個個認同。《東張西望》3日播出一集,29歲兒子Evan與母親關係缺裂,兒子力斥任職保險業的母親,懷疑母親有心騙自己的錢,多年來供款的16萬元左右,通通呃走。而且更發現母親為了錢,騙舅父買人壽保險。文件上全由自己簽署,使Evan就算報警都難以追討。早前播出一集,更會有母親大反擊。

 

(網上截圖)

 

  在單親家庭長大的Evan,父子早死,與母親相依為命。Evan眼中母親只注重錢,細個放假要到母親公司幫手工作。長大後工作,母親主動要求他用一半人工做家用。Evan接受訪問的時候,坦言對於錢,就算至親也好:「都有機會呃你」,使他對母親和保險業失去信心。他表示中六畢業後出來工作,但覺得每月都未能有儲蓄,於是在2015年主動找母親,提意買儲蓄基金。

 

(網上截圖)

 

 

  保單要求供款20年,每月供1600元,Evan表示大概供了16、7萬,約在2020年左右,覺得基金不斷蝕錢,曾要求母親把基金內的錢提取,自己另作投資。當時母親拒絕,事情拖至2021、22年左右,提起有關基金事情,母親甚至不理睬他。

 

(網上截圖)

(網上截圖)

 

 

  Evan曾經想動用基金,提錢與朋友夾份做生意,叫母親幫手辦手續,一星期後,母親在他的基金戶口提出5萬元,但當時未需要用,便提母親把錢再次存回戶口:「以為佢放咗入去,過幾個月,發現佢冇放,佢先話啲錢攞咗,就唔可以再放一大舊錢入去,叫佢畀番啲錢我,佢就話唔急用就還佢自己咭數。」

 

(網上截圖)

(網上截圖)

 

  最後,Evan忍不住上網了解供款資料,卻有驚人發現:「保單本身係我個名,點知變咗佢名,先發現2019年時候叫我簽一份嘢,之後我再冇簽過任何文件,原來將保單持有人轉佢名。簽嘅時候一直冇講係乜,佢指示啲位置叫我簽名,其他嘢係佢填,我都有錯,咁疏忽,就算係親人。」

 

 

  Evan所提到在2019年所簽的文件,原本以為是一份授權書,該母親有權去調動基金:「到最後先知簽咗絕對轉讓申請書,好似送咗畀佢,我只係負責供錢。」對於母親的行為十分憤怒:「佢憑乜食晒我啲錢,好無恥。我直接話佢係賊偷我基金同啲錢,佢話因為我蠢、傻仔,畀佢呃,簽名唔睇清楚啲,個簽名係我簽,就算報警都冇用。」同時Evan亦發現,母親為舅父買人壽保險,受益人係媽媽,Evan舅父接受節目組訪問:「坐喺度等我死,然後收錢,大佬都畀你跣,好唔抵,日防夜防家賊難防。」

 

 

  最後節目組,聯同東張女神梁敏巧家訪,Evan母親一直背著鏡頭,不斷自說自話,就連主持人都未能插嘴發問,Evan母親說:「白紙黑字,佢話畀家用,嗰五萬佢自己攞,跟住話唔要,畀我做家用,你覺得呢?我啲錢唔係白做,好辛苦捱番嚟,獨力湊大個仔, 佢老竇死咗咁多年,我啲錢咬開有血有汗。」

 

相關文章