過往專欄

政經頑石不低頭
04/04/2019

廣廈之歡空想亦快

#美國經濟

  2,500萬港元,可以買到幾大間屋?

 

  如在香港,可能只可買間唔夠2,000呎嘅屋,但如在美國?請看圖一至四︰

 

  ⑴52間房;

 

 

  ⑵有個籃球場(游泳池梗有啦,仲室內㖭!);

 

 

  ⑶遊戲室、影院、會議室。

 

 

  價錢︰290萬美元,拳王泰臣曾住此屋。

 

70%美國人買不起樓

 

  點解間屋咁平?不用深究,反正已賣了,再追買,怕要升價了,但點升價,按今時該區市價,至多也是865萬美元,即是不到7,000萬港元。不過也不用談,因為夠錢買都唔夠錢請工人去掃樹葉,不用說要掃52間房的地板,和洗52間房的窗簾和床單!

 

 

  雖然這間豪宅咁平,但美國一般民居對美國普羅大眾仍是遙不可及,有調查指出,70%美國人買不起樓(見圖五),在紐約布魯克林區和曼哈頓區,市民要用收入的115%來供樓,三藩市則要103%,要住得起,要去芝加哥、休斯敦及費城。

 

  有位紐約市民有如下怨言︰

 

  "They are making this city a city for the wealthy, and they are really choking out the middle class. A lot of my friends have had to move to Florida, Texas, Oregon. You go to your local shop, and it's $5 for a gallon of milk and $13 for shampoo. Do you know how much a one-bedroom, one-bathroom apartment is? $1,700!What's wrong with this picture?"

 

  港人太有同感了!

 

房價下滑將拖累經濟

 


 

  由於屋貴,所以美國二手房價已連跌了14個月(見圖六)。

 

 

  跟香港一樣,一手樓的銷情則較好(見圖七),但踏入2018年,也基本向下了。

 

  為甚麼今日講屋?

 

  ⑴看過清朝有副對聯的下聯︰「廣廈之歡空想亦快」,見到泰臣住過的大屋,諗下、睇下、羨慕下都好;

 

  ⑵房屋是認真美國製造之產品,這個美國貨可帶動逾50多個行業,如果房價下滑,美國經濟一定不濟,美儲局要減息,是有壓力的,唔使特朗普叫。

 

29/04/2024

FX MONDAY|美國滯漲風險增 | 日圓曾失守160 央行干預機會大? | 歐央行最快幾時減息?

#Hot Deals #東亞銀行 #李振豪 #外匯 #DXY #歐元 #EUR #聯儲局 #日圓 #JPY #減息 #美國經濟 #日本央行 #澳元 #Aud #CNY #人民幣

嘉賓:東亞銀行財富管理處首席投資策略師 李振豪

 

  美國首季GDP增速只有1.6%,惟3月核心個人消費支出(PCE)物價指數,低過市場預期,反映美國加劇滯脹風險?本周四(5月2日)將會公布議息會議結果,雖然通脹未有持續放緩,但基於經濟增長減慢,料夏季減息預期不變?日圓(JPY)早段曾創34年低位,跌至160水平,惟植田和男上周表示日圓疲弱並未對通脹產生重大影響,反映央行短期內都不會干預?若日本央行要保衛日圓,應該如何部署?歐元區4月PMI勝預期,反映經濟復甦已步入正軌?歐洲央行具備足夠條件減息?歐元(EUR)短期走勢如何判斷?

 

 

影片網址:https://youtube.com/live/6sbZTjndc94

 

►把時間軸拉到01:04開始 — 節目開始

 

【立即追蹤我們的YouTube頻道,一按即睇所有精彩影片】

 

─────────────

【午間財經直播節目 一按即睇】【逢港股交易日 週一至週五下午1時】由專業主持以輕鬆、生動嘅手法,同各路專家由市場焦點、即市分析,講到樓市、鋪市,仲睇埋外匯、債市,以及商品市場,用最專業嘅角度穿梭本地同環球經濟,同你一齊喺投資路上並肩作戰! 1點約定你,視野廣一點!

節目重溫► https://bit.ly/2T4T46z

───────────── 

更多精彩節目:

直播節目《開市Good Morning》► https://bit.ly/2T70l62

─────────────

喜歡我們的影片,記得訂閱etnet YouTube Channel ► https://bit.ly/3lhKE8

 

 

#食譜 #素食 #數碼營銷 #電影 #移民 #減肥 #創科 #Netflix #外賣 #辦公室貼士 #疫情 #在家運動 #WFH #抗疫不悶 #限聚令 #Pantry熱話
more on etnet.com.hk