過往專欄

言歸政傳
20/02/2019

容海恩B女曝光!閨名到底叫袁昌「乜」?(多圖)

#容海恩 #立法會 #選舉

  新民黨立法會議員容海恩(Eunice)榮升媽媽之後,今日第一次帶B女嚟立法會見下世面,成為今日「景點」,仲成功逗到唔少議員叔叔阿姨嘅利是添!連平時一出場就霸氣側漏嘅葉劉師傅,抱起B女都一秒變溫柔!不得了!

 

 

 

B女成「景點」成功爭取利是多封

 

  就咁睇唔夠一個月Eunice已經修身成功,佢話B女今個星期六先滿月,自己本身諗住下星期先復工,今日就實踐承諾帶咗啲自家製薑醋同紅雞蛋嚟派畀同事同行家。期間仲有唔少建制派議員經過嚟偷望B女兼派利是,不過佢地都好識做,眼看手勿動。B女初見世面都好淡定,就算畀一堆人圍觀,加埋周圍充滿傾計聲,都完全冇扭計,大家都忍唔住讚「乖豬!」

 

英文名仲未改好 要等「三讀通過」

 

  Eunice亦都透露,終於為B女改好中文名,就係叫做「袁昌蔚」,希望B女可以茁壯成長、日後可以「幹一番大事」!至於英文名就未有,「要三讀通過先得!」,所以而家都係叫住佢做「阿B」先!

 

  雖然身為立法會首個在任結婚生B嘅女議員,Eunice都係冇得帶阿B入會議廳齊齊開會㗎,因為阿B唔係議員同官員,就算係嬰兒都係計入公眾人士。Eunice就笑住咁叫阿B:「要入去就第時自己選入去啦!」果然對阿B好有期望吖吓!

 

政治BB班等緊你

 

  而家啲港媽喺BB未出世就報定幼稚園、N班、Playgroup之類,務求自己個B練成十八般武藝。Eunice又有冇報定幾個先呢?佢就話唔想畀咁多壓力阿B,所以呢啲都未諗住。不過,啱啱先叫完阿B選立會,睇嚟阿B避得過幼稚園、小學,以後都有大把政治訓練班等住佢喇!

 

 

18/09/2023

玫瑰崗停辦 | 張國榮、陳慧琳超多明星校友!已故神父校長專訪大爆哥哥原本唔係叫Leslie?阿Sa蔡卓妍有「專屬」活動室?即睇更多名人校友

#打工仔 #小學 #中學 #郭可盈 #張國榮 #陳智思 #停辦 #翁美玲 #蔡卓妍 #教育,明星校友 #王敏奕 #梁祖堯 #校友 #錢嘉樂 #劉沛蘅 #李芷晴 #容海恩 #名人校友 #鍾鎮濤 #殺校 #玫瑰崗學校 #周國賢 #陳慧琳

  擁有64年歷史的私校玫瑰崗學校包辦中小學及幼稚園,16日(星期六)卻突然宣布停辦消息!私立幼稚園及小學部 2024/25 學年起併入香港道爾頓學校,玫瑰崗中學下學年便會停收中一,2025/26學年停辦。原來玫瑰崗學校是一間人才輩出的學校,不少藝人及政界名人都是該校校友,連已故巨星哥哥張國榮也曾在此就讀。消息一出,很多人都感到震驚及可惜,即睇這些校友在校趣事!

 

玫瑰崗學校停辦 ︳ 已故巨星張國榮、翁美玲是校友!哥哥生前支持母校

 

  玫瑰崗學校於1959年創校,位於灣仔東半山司徒拔道,多位演藝界明星都出身於這間學校,明星校友由一代巨星到新紮藝人都有齊!一代巨星哥哥張國榮及翁美玲是校友,而翁美玲更是由小學讀到中學。謝神父還記得翁美玲曾問學校可否借用拍攝她成長的地方,謝神父聽到後一口答應,說「學校隨時歡迎她回來」,十分友善。

 

  至於張國榮,不只在演藝界的表演令人難忘,連身為學生時期的哥哥,都令曾任玫瑰崗學校中學部校長、已故天仁神父在專訪上特意提起與他的回憶。謝神父在玫瑰崗舊生會專訪被問到最難忘的校友,他有提到哥哥,大爆哥哥在稱Leslie之前,在中三之前還是叫Bobby,更說「直至他離世前,他都是一位十分支持玫瑰崗的舊生,每當我們有活動希望他來支持,他總會盡量抽空出席。他在百忙中仍繼續支持他的母校,大家均感到非常感動」。他分享哥哥當紅時曾相約下午茶,但身邊很多歌迷及影迷,難以靜靜交談,又說自己不知道他患上抑鬱症,未有機會好好跟他談一下,大感可惜。看來哥哥不只在粉絲們心中留下美好印象,在當時的校長心中,他也是個好學生。

 

(圖片來源:玫瑰崗舊生會)

 

下一頁:兩位歌手曾接受舊生會專訪!

 

玫瑰崗學校停辦 ︳陳慧琳、蔡卓妍接受舊生會專訪!校內有阿Sa活動室?

 

  講到名人校友,大家不難知道歌手陳慧琳(Kelly)及蔡卓妍(Sa)也曾在玫瑰崗學校就讀,因為玫瑰崗舊生會邀請過她們受訪!在專訪中,陳慧琳揭露自己原來是玫瑰崗學校小學部及中學部校友,在學校就讀小一至中四的第一個月,然後就赴日讀書。她還透露一開始被派到另一間中學升讀中一,後來因為媽媽和自己都不太喜歡那間學校,所以選擇返回玫瑰崗學校「叩門」,才可繼續在學校讀書。對於在校的回憶,Kelly依然歷歷在目,更提起不少老師的名字,大讚他們教書生動等,而最影響她的就是美術老師,連在美術堂上畫一幅劉嘉玲肖像奪A都記得!Kelly不只唱功了得,畫功亦不俗!

 

(圖片來源:玫瑰崗舊生會)

 

  另一位接受訪問的校友就是一出道就走紅的女子組合Twins成員蔡卓妍阿Sa!阿Sa本來就讀瑪利曼中學,後來未能原校升讀中四轉到玫瑰崗學校。阿Sa記得當時因為很喜歡藝術科,尤其是服裝設計,當知道玫瑰崗學校有這科目時,就選擇轉過來。身為轉校生的她對學校的歸屬感也很強,當有老師誠邀她捐錢給學校時,她義不容辭,希望回饋母校,幫助師弟妹學習!校內亦有一間「蔡卓妍學生活動室」,未知會否與捐款有關,但可看出學校十分記掛這位校友!

 

(圖片來源:玫瑰崗舊生會)

 

  除了上述明星校友外,還有演員梁祖堯、錢嘉樂、王敏奕、郭可盈、歌手周國賢、鍾鎮濤、新紮主持劉沛蘅Hillary、2018落選港姐李芷晴,甚至立法會議員容海恩、前行政會議召集人陳智思等均是校友。你身邊又有多少位校友?

 

#食譜 #素食 #數碼營銷 #電影 #移民 #減肥 #創科 #Netflix #外賣 #辦公室貼士 #疫情 #在家運動 #WFH #抗疫不悶 #限聚令 #Pantry熱話
more on etnet.com.hk