吃喝玩樂

Foodie What’s On
08/09/2016

你愛蛋黃哥還是哆啦A夢? 8款「至cute」卡通月餅大比拼

#期間限定 #試食報告 #美食地圖 #新品速報 #中秋 #月餅

  秋意漸濃,中秋將至。小小圓餅蘊含著「人圓月圓」的美好寓意,與屋企人團聚、賞月兼品月是最溫馨的畫面。

 

  食厭了一板一眼包裝的傳統月餅,今次不妨試試新意思,從至cute卡通月餅入手。今年多個品牌推出有Gimmick的卡通月餅,無論你是蛋黃哥的粉絲,抑或哆啦A夢的擁躉,都可搵獲心頭好。

 

  想知邊款既有新意又味道滿分,即刻睇編輯部精選八大必試卡通月餅啦!

 

Doraemon 中秋「金紗月菓」限定月餅

 

  「人人期望可達到我的快樂比天高!」今個中秋,A-1 Bakery Group 帶同多啦A夢與大家一起賞月,推出「金紗月菓」限定月餅!月餅外層印上表情可愛的多啦A夢及叮噹標誌,而包裝的盒子更是為食多啦 A 夢的大頭造型,的確是人見人愛!

 

 

  只要選購多啦 A 夢限定月餅,仲會隨盒附送帆布手挽袋一個,手挽袋除了印有多啦A夢的活潑造型之外,還印上多件多啦A夢幫助大雄的小法寶,整套月餅組合可愛到極,別具收藏價值啊!

 

 

Doraemon 中秋「金紗月菓」限定月餅(原價$158)

評分(5星為滿分) 

包裝:★★★★★

味道: ★★★★★

創意: ★★★☆☆

健康: ★★☆☆☆ 

推介度: ★★★★★ 

 

 

編輯試食報告:月餅是迷你size,一個人吃就剛剛好,外層餅皮金黃入口鬆化,奶黃餡的蛋香滿溢,月餅咸香帶點微甜,淺嚐一口,入口即溶,甜而不膩,是眾多月餅中奶黃味道最濃郁且不太甜的一款,編輯部一致味道評分最高!如果想蛋香味更濃,可以叮熱 15秒,讓蛋黃稍微融化,味道就更濃郁啦!

 

食月餅都要hea住食! 梳乎蛋輕盈冰月

 

  八月十五曬月光?今個中秋節,梳乎蛋化身玉兔飛奔到鴻福堂,以可愛玉兔造型登場,購買梳乎蛋中秋禮盒更附有梳乎蛋鐵盒及「咪搞我個Pat」環保袋一個!

 

 

  梳乎蛋「又到中秋啦~」禮盒4個裝包括:2個燕窩楊枝甘露冰月,選用菲律賓鮮甜呂宋芒,粒粒芒果肉再加上清香爽口的泰國金柚,口感十足!加入矜貴燕窩,營養豐富且含多種礦物質,滋補又養顏!另外2個是蘆薈楊枝甘露冰月,加入了蘆薈,啖啖爽口,健康清新,確實為一眾愛美女士的傾心之選!

 

 

梳乎蛋輕盈冰月(原價$158)

評分(5星為滿分) 

包裝:★★★★★

味道: ★★★★☆

創意: ★★★★☆

健康: ★★★★★ 

推介度: ★★★☆☆ 

 

 

編輯試食報告:相比起傳統月餅,冰月這個概念別具創意,楊枝甘露亦是不少港人最愛的甜品,酸酸甜甜的清新口味顛覆了一貫的月餅形象,更加入了燕窩或蘆薈,滋補又養顏,愛美女士食再多亦不會有罪惡感!冰月的口感似仙草凍般的Q彈,濃郁的香甜芒果配以啖啖爽口彈珠,健康又清新,大人小朋友都必定喜歡!

 

 

【同場加映】健康再升級!繽紛雜莓冰月

 

 

  除了梳乎蛋的楊枝甘露冰月,鴻福堂亦推出了繽紛雜莓冰月禮盒,包括:2個燕窩士多啤梨北海道牛乳冰月,新鮮士多啤梨配以柔滑北海道牛乳,再加入珍貴燕窩,滋補又養顏!另外2個巨峰提子藍莓乳酪冰月,台灣巨峰提子配上藍莓,特別加入希臘乳酪,實是健康之選!

 

繽紛雜莓冰月(原價$258)

評分(5星為滿分) 

包裝:★☆☆☆☆

味道: ★★★★☆

創意: ★★★★★

健康: ★★★★★ 

推介度: ★★★☆☆ 

 

 

編輯試食報告:兩款冰月的質感幼滑細緻,甜而不膩,小編特別喜歡巨峰提子藍莓乳酪冰月,清爽的乳酪酸味,以及清新的乳香味,更有粒粒藍莓,口感濃厚幼滑又有咬口,令中秋節份外健康且輕盈!

 

 

美心Star Wars系列 型格爆表!

 

 

  星戰迷必入!今次美心與星戰人物強強結盟,推出黑白兩款型格爆表的卡通月餅。白色盒為Storm Trooper(白兵)造型,內為奶黃月餅。而黑色盒為Darth Vader(黑武士)造型,內為流心朱古力月餅,暗黑感加倍擴張!

 

 

美心Star Wars奶黃月餅/流心朱古力月餅(原價$155)

評分(5星為滿分)

包裝:★★★★☆

味道: ★★★★☆

創意: ★★★★★

健康: ★★☆☆☆

推介度: ★★★★★

 

 

編輯試食報告:除了半島,近年美心奶黃月也成了搶手貨。今次試吃的Star War系列奶黃月餅,內裡奶皇嫩滑香濃,融和鹹蛋黃蓉,奶香滿溢,不甜不膩,好味得令人不知不覺就吃完一整個!無需加熱,一樣奶味香濃。

 

 

編輯試食報告:黑武士月餅較令人驚喜,切開之後醇香可可呈流心狀態,一口絲滑,再加上軟糯的朱古力月餅皮,雙重口感,將朱古力味道提升到極致。

 

 

榮華梳乎蛋粒粒蛋黃奶黃月餅

 

 

  今年榮華與大熱人氣公仔梳乎蛋來一個crossover,給這個傳統的香港品牌帶來新活力。月餅盒包裝用傳統的正方形鐵盒,充滿濃濃中秋節氣氛。但有了梳乎蛋的搞鬼入鏡,與玉兔一起做月餅,不僅令人莞爾一笑。

 

 

  而且每盒月餅還附贈一個印有可愛梳乎蛋公仔的折疊環保袋,質地輕身,帶出街非常實用!

 

 

榮華梳乎蛋粒粒蛋黃奶黃月餅($168)

評分(5星為滿分)

包裝:★★★★☆

味道: ★★★☆☆

創意: ★★★☆☆

健康: ★★☆☆☆

推介度: ★★★☆☆

 

 

編輯試食報告:梳乎蛋以兩款造型登場,一是平面圖案造型,一是半立體造型。不過,似乎肥嘟嘟的梳乎蛋過完中秋就要將減肥提上日程呢(半立體造型已經滲出油啦~)味道方面,奶黃餡料綿密,奶黃味突出。惟餡略嫌硬實,欠缺入口即融感覺。

 

【同場加映】梳乎蛋老婆餅

 

  如果你是蛋黃哥的忠實fans,那麼這款蛋黃哥老婆餅禮盒,會令你驚喜連連!

 

 

梳乎蛋老婆餅($58)

評分(5星為滿分)

包裝:★★★★★

味道: ★★★★☆

創意: ★★★★★

健康: ★★☆☆☆

推介度: ★★★★☆

 

 

試食報告: 先跟著蛋黃哥Hea住遊香港,在鐵盒上你能發現所有經典地標式建築,之後再品嘗香港具代表性的美食——老婆餅。而且,蛋黃哥發明了新食法:將老婆餅放入微波爐叮一叮,微熱更美味!

 

Minions 迷你白蓮蓉半蛋黃月餅

 

 

  萬人迷黃色小兵 Minions 又出沒啦!這次他們化身成傳統白蓮蓉蛋黃月餅——當然,是迷你版。一盒4個月餅,分別有Stuart同Kevin嘅樣,夠晒cute!

 

  提提你,迷你兵團月餅由福臨集團製造,HKTVmall訂購更可獲得限量的迷你兵團布袋一個 (價值$128),造型趣怪!

 

 

Minions 迷你白蓮蓉半蛋黃月餅($128)

評分(5星為滿分)

包裝:★★★★★

味道: ★★★★☆

創意: ★★★★★

健康: ★★☆☆☆

推介度: ★★★★☆

 

 

試食報告:食過咁多創新口味的月餅,是時候回歸傳統,中秋的味道離不開白蓮蓉加蛋黃。既然是迷你兵團月餅,個頭都十分迷你,且各含半個蛋黃,微甜的白蓮蓉味道清香,濃滑細膩,甜度適中,可輕鬆吃下一整個也完全不覺膩。

 

09/02/2024

鄭中基演唱會紅館開騷在即!排練途中殺入市集「巡視業務」

#鄭中基 #大佬好嘢@機動娛樂 #影視娛樂 #演唱會 #期間限定

  鄭中基將於2月13日起於紅館舉行6場《Fragments of Wonder 鄭中基世界巡迴演唱會2023》,一兼5職的Ronald近日密鑼緊鼓排練,務求帶俾大家一個充滿驚喜的演唱會!不過「大佬」鄭中基忙極都要唞唞氣,他在百忙之中殺入市集「巡視業務」。

 

 

 

  適逢過新年,鄭中基公司旗下的「大佬好嘢@機動娛樂」同時舉辦了「大佬好嘢」期間限定店,推出各式新年精品,部分印有鄭中基的Cute版公來,非常可愛。作為「大佬」,Ronald早前更抽了時間化身店長為大家服務,推薦大佬好嘢新年精品之外,同粉絲拜早年、自拍、合照、簽名都全冇托手踭,Ronald話:「今次市集係第一次展示『大佬好嘢』嘅巨大化實體公仔,真係每一個公仔嘅 Details 都完完全全展現俾大家,希望大家買得開心過肥年!」

 

 

 

 

 

 

 

#食譜 #素食 #數碼營銷 #電影 #移民 #減肥 #創科 #Netflix #外賣 #辦公室貼士 #疫情 #在家運動 #WFH #抗疫不悶 #限聚令 #Pantry熱話
more on etnet.com.hk